Phnom-Penh af te korten als PP - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Phnom-Penh af te korten als PP - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Phnom-Penh af te korten als PP

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

07 Augustus 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Lieve Allemaal,

Even een mini update, we zijn vandaag naar PP gereisd. Het reizen is hier echt zeer relaxed, we werden keurig op gehaald bij ons hotel en afgezet bij het busstation, zat allemaal bij de prijs inbegrepen. Keurig geboekte stoelen in een airco bus, met keiharde cambodjaanse karaokee muziek en zo nu en dan een lach film want de halve bus lag in een deuk. Erg geestig vooral als je geen idee hebt waar het over gaat. Desalniettemin een prima reis met twee sanitaire stop. In nog geen zes uur waren we in PP. We zitten aan de rivier en hebben een prima hotel voor 18 dollar. Net een paseootje gemaakt en voor de meisjes pizza gegeten, die hadden even een avondje rijstvrij.

PP is in vergelijking met Battambang erg druk met motor en tuktuk verkeer en het vereist af en toe stalen zenuwen om de straat over te steken. Het is onwaarschijnlijk dat we tot op heden nog geen ongeluk hebben gezien en dat de weggebruikers allemaal zo gemoedelijk met elkaar om gaan daar kunnen we in NL nog wat van leren. Morgen gaan we de stad verkennen. We denken hier twee dagen te blijven en dan via de mekong delta naar Saigon (Ho Chi Min City) te reizen. Gaat met een boot met een overnachting en klinkt leuk geen idee of het wat is, maar gaan we nog uitzoeken.

Tot later
P.S, familie Terlouw gezellig dat jullie meelezen en we zo toch contact hebben, email op de telefoon doet het niet. Goed om te horen dat jullie het ook leuk hebben. liefs A

• 07 Augustus 2010 - 14:17

Natasja:

Hi Family v Loenen,

Wij zijn weer even op onze thuisbasis en dus tijd voor het internet en het lezen van de avonturen van anderen. Een weblog over onze tijd in Bergen en Ommen leek ons iets minder toepasselijk;-) Wel hebben we een lekker weekje achter de rug. Jullie verhalen inspireren wel om volgend jaar een leuk avontuurlijk reisje te plannen. Nog heel veel plezier.

X

• 07 Augustus 2010 - 15:21

Jo:

vervolg kat: vandaag: de kat huilend op straat dus ik aaien en aaien, hij mij volgen, ik voordeur open gezet, kat in mand van hond en hond achter de hal deur, kijkend wat er allemaal gebeurd bij háár mand notabene. Kat lekker liggen en zichzelf schoonmaken, ik foto proberen te maken, kat weg! Kortom tegen de tijd dat je thuis komt woont kat bij ons :). Het klinkt weer zeer avontuurlijk wat jullie doen, ben benieuwd naar de pictures. zoen jo

• 07 Augustus 2010 - 16:08

De Bakkertjes:

haloõh, wat een leuke reisverhalen allemaal!! Gaat goed zo met de vlaggen :) , dat haalt niemand meer in, tenminste van de intiemie. Weer één groot avontuur.... Wij zoeken de avonturen wat dichter bij huis...... verhuizing voor de boeg.... ook een soort reizen.... :0 HEEEEEEEEEEEEle dikke knuffs van ons allemaal en reis ze en schrijf ze... we blijven jullie volgen!

• 07 Augustus 2010 - 18:49

M&R&P&T:

Hallo wereldburgers,

Wat een heerlijke verhalen en wat goed te horen dat het ook daar kan regenen (misschien dat wij wat minder in ons Loosdrechtse krijgen dan;-).
    Kreeg deze mail en dacht al 3x wat is dit voor 'spam' maar nader onderzoek zag ik dat jullie het zijn. Dus toch maar even reageren.

Geniet ervan, dikke knuffels van ons uit "pooring rain loosdrecht".

• 08 Augustus 2010 - 07:29

Peter.:

gm familie,
    klinkt allemaal prachtig. kan niet wachten tot de foto's er zijn. ik zit met de meiden bij dolf in h'sum en lars is achter de meiden aan in de sneekweek.sofie sliepenbeek is de vaste stap maat avn lars op dit moment. erg geestig. heel veel plezier en doe voor zichtig. niet te veel landen scoren. liefs peter.

• 08 Augustus 2010 - 08:23

Wim En Nine:

Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen. Stoere meiden hoor! Wij hebben het hier in een bewolkt Engeland(niet koud, geen regen) HEEL ERG naar ons zin. Leuk die verschillende dingen. Dikke kus

• 08 Augustus 2010 - 09:13

De Zeeuwen :

Goed van jullie te horen, klinkt weer helemaal geweldig! Wij slaan ons er hier in Zeeland met buienradar in de hand ook wel doorheen...muren verven, kasten timmeren en kitten, kan me geen leukere vak wensen!!! Lfs van ons allemaal en kus van en voor de meiden!

• 08 Augustus 2010 - 09:16

De Zeeuwen :

Oh ja Jo, ik heb ook nog leuke pictures, wil je vast graag zien...!!!!

• 19 Augustus 2010 - 13:04

Ome Hans Van Loenen:

Ben gisteren uit eten geweest bij Spandershoeve!,
    eten jullie daar net zo lekker? Heb toevallig net IJsland gescoord en overweeg nu nog sterker mijn auto wrak te verkopen in st Petersburg,
    daar rij ik dan naar toe via Polen, Kalinagrad, Estland, letland, Litouwen en de Oekraiene,
    is zeven landen en vlaggen. Vertrek denk ik komende week,
    gegroet,
    ome hans van Loenen