Het regent! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Het regent! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Het regent!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

01 November 2010 | Tanzania, Zanzibar

Goedemorgen,

De zon is op maar die zien we niet, het regent werkelijk pijpenstelen. Eef was er vroeg uit vanochtend had zich even vergist in de tijd, nadat we rond vijf uur waren gewekt door de moslim wekservice vanaf de moskee met allah akbar, die ons opriep tot het gebed. Dat hebben we maar even aan ons voorbij laten gaan. Nu zitten we in de lounge met een koppie koffie en thee en doen toch kleine schietgebedjes dat het stopt met regenen. We willen Stone town nog even verkennen voordat we vanmiddag rond een uur vertrekken naar Fumba beach voor wat strand en relaxation.

Eerst maar even ontbijten en dan zien we straks wel weer verder.

• 01 November 2010 - 07:52

Paul:

Lieve annet,

hoiop dat het bij een buitje blijft geniet ervan. Hier weinig nieuws lekker weekend gehad verjaardag van Aniek geviert en nu weer aan de bak.

groetjes

• 01 November 2010 - 08:15

Marieke:

Tja en van de andere helft van de fam terlouw ook weinig nieuws. Ja het is hier droog, dat dan weer wel..., maar desalniettemin zou ik toch liever op Zanzibar zitten. Straks traktatie van Aniek op school en dat zitten alle verjaardagsactiviteiten erop. tot latorrrrr

• 01 November 2010 - 08:24

Richard:

Hier is het droog maar grijs. Het lijkt wel of de wereld in zwart/wit is uitgevoerd. Pip & Em zijn al ruziënd opgestaan en dat is niet opgehouden tot ze op school waren. Wel leuk met de poesjes gespeeld maar die boefjes hebben het snoer van mijn oplader stukgebeten voordat ze weer het hok in moesten. hoop dat het snel droog wordt.

Kus, richard

• 01 November 2010 - 10:20

Karen:

Lees alle berichten even achter elkaar. En och, Annie, een buitje schrikt je toch niet af? Even changing plans en op iets anders verzinnen....gewoon een heerlijke massage, lekker eten, kletsten, een dutje.... oh ik zou het wel weten. Dikke kus vanuit IJlst

• 01 November 2010 - 11:27

Natasja:

Hi A, na een weekeinden zonder PC zit ik nu lekker tijdens de lunch van je verhalen te genieten. Wat een kadootje, je hebt het vast heel erg verdiend:-) En het is je gegunt (zeg ik met pijn in mijn hart van jaloezie). Geniet nog van de rest van de dagen. Ik blijf jullie volgen. Het buitje is vast al lang overgewaaid.

X