gratis diner - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu gratis diner - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

gratis diner

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

31 Oktober 2010 | Tanzania, Zanzibar

Ja daar was ik nog even vooral omdat het zo leuk is alle reacties te lezen. Helemaal fijn. Inmiddels vertoont de telefoon ook weer enige tekens van leven dus wie weet kan ik toch nog een sms sturen.

Anyway na ons wat opgefrist te hebben vonden we het tijd om de stad even te verkennen. Zoals gezegd zitten we zeer strategisch in het leukste gedeelte van Stonetown. Dus eerst even een paseootje. Alle winkeltjes zijn dicht dus nee Hans nog geen fishes of zanzibar, want er zijn vandaag verkiezingen gehouden. Een keer in de vijf jaar wordt hier een nieuwe president gekozen + parliament dus is alles dicht verder. Maar we kwamen toevallig langs the africa house (tip van een collega) waar we beslist moesten zijn voor de mooiste sunset ooit in de indische oceaan. Dus nu we er toch waren togen wij naar de veranda met super de luxe lounge stoelen en heerlijke cocktails Eef een bloody Mary en ik een funky monkey (geen mojito deze keer maar iets met rum, kokosnoten en pineapple juice) helemaal lekker. We waren precies op tijd want het is waarschijnlijk the place to be want het zat er binnen no time vol, en wij zaten op de eerste rij. Dus...

Na een werkelijk prachtige zonsondergang (we hebben het verdiend) gingen we op zoek naar een tentje om wat te eten. Die was gauw gevonden een tafeltje op het strand helemaal leuk. De Ambiance was geweldig, stikdonker, overal kaarsen en lekkere drankjes maar het eten liet heel lang op zich wachten, zo lang zelfs meer dan anderhalf uur en nu zijn we in Afrikan maar anderhalf uur is zelf voor Afrikaanse begrippen heb ik me laten vertellen over the top. Dus toch maar even gevraagd aan de manager hoe hij dat voor ons ging fixen. Hij bleek een belg te zijn en het diner was on him, dus naast heerlijke cocktails hebben we gratis gegeten. Ook niet verkeerd. Nu zitten we lekker in ons hotelletje aan een after diner theetje en gaan zo maar even een tukkie doen want we zijn toch wel een beetje moe van de reis. Morgen meer nieuws, en ga vooral door met alle leuke berichten. M, vertel jij Aniek even dat we nog geen beestjes hebben gezien op zanzibar en dat ze alle daggen met Pitt en Chin mag komen spelen. Dikke kus

• 31 Oktober 2010 - 18:22

Esther.stoop:

geniet maar,feestbeest!

omarmd.

• 31 Oktober 2010 - 20:58

Astrid:

JEEEEEEEEMIG ANNIE EN EEF,
    BEN JALOEEEERSSSS!!!!!!!

Ga ik ook doen als alles in kannen en kruiken is hier......;) Hoor je nog wel. dikke kus,

Astrid.

• 31 Oktober 2010 - 21:42

Richard:

Hoi liefie,

Hebben jullie sjans? Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Hier alles goed; meisjes hebben het gezellig gehad bij opa. Lekker gegegeten maar ik was alleen wat laat na het golfen. Bijna gewonnnen (als we na 9 holes waren gestopt). Morgen meer want ik ben gesloopt.
    Kus van ons allen