de laatste dag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu de laatste dag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

de laatste dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

21 Augustus 2010 | Vietnam, Hoi An

Lieve allemaal,

Tot een uur gisterenmiddag heeft het gestort regent, maar gelukkig hebben de schietgebeden daarna hun werk gedaan, en is het droog gebleven. Omdat het in de ochtend zo hard regende heb ik mezelf getrakteerd op een fantastische massage, voor 10 dollar dik anderhalf uur gemasseeerd, het was helemaal top. Toen het eenmaal was opgeklaard zijn we op de stalen ros geklommen en hebben we nog een rondje Hoi An gedaan. Daarna zijn we terug gefietst naar het hotel voor een rondje zwemmen in het zwembad wat we helemaal voor onszelf hadden en dat was heerlijk.In de avond zijn we weer terug gefietst naar HOi An enhebben heerlijk buiten boven op een balkon gegeten, net na het eten was er een culturele show met zang en dans dus dat was helemaal leuk.

Vanochend werden we wakker van de zon die door onze ramen scheen en we zijn dus nu als een gek onze spullen aan het pakken om naar het strand te gaan voor some last minute sunshine. Vanmiddag worden we om half vier opgehaald met de taxi om naar Dananag te gaan, onze eerste vlucht vertrekt om half zeven, rond 10 uur zijn we in SIngapore en vliegen om kwart voor 12 naar HOlland. Pip en Em kunnen niet wachten tot ze Knut weer zien. Ik leg mijn slaap pillen apart in de hoop nog een tukkie te kunnen doen op het laatste stuk.We kijken er niet naar uit naar de vlucht maar wel naar ons eigen bed.

Tot morgen,
liefs A

• 21 Augustus 2010 - 06:49

Karen:

hallo allemaal, heerlijk om al die verhalen te lezen. Heb iemand deze week ontmoet die ook uit Vietnam komt, gaat vanavond zelfs weer terug en had jullie graag willen rondleiden, by the way, maar hij kon me ook van alles vertellen... Hoop dat jullie een goede terugreis hebben en spreken elkaar snel. Kus

• 21 Augustus 2010 - 08:46

Marie:

Wat een mooie verhalen, geniet van de laatste uren en een hele goede veilige terugreis.