klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

14 Augustus 2010 | Vietnam, Hué

Goedenmorgen,

Even nog een klein berichtje voor we vertrekken met VIetnam Airlines naar Danang.

We zijn wel klaar met HCMC, achteraf gezien was een dag wel genoeg geweest, we vinden het echt te druk, te veel mensen, te veel lawaai en veel te veel toeterende brommers. Maar goed desondanks hebben we ons goed vermaakt gisteren. Lopend zijn we naar China town gegaan voor een bezoek aan alle pagodas daar.

OMdat het aanmerkelijk verder was dan gedacht zijn we terug gereden met de taxi. En hebben Rich en ik ons zelf getrakteerd op een massage, van rug schouders en nek. Hoewel het in mijn beleving enigszins hardhandig is, was het toch wel genieten. Nu gaan we de rugtassen pakken en op weg. We denken dat we in een keer doorreizen naar Hue vanuit Danang, maar hebben nog geen idee hoe, dus zien we wel als we er zijn.

Tot later

ij el

• 14 Augustus 2010 - 08:09

Paul:

zat bij een oud bericht liep er nog eentje achter de olie massage geeft wellicht meer bevrediging wij zijn weer thuis en er is weinig gebeurt je kunt rustig nog even weg wel werd ik in de bus aangesproken door een bandje dat het 5 minuten duurde tot de parking erg aardige chauffeur !! bandje ws niet helemaal goed te verstaan in het engels
    mail volgende week de voetbal uitslagen want we zijn weer begonnen
    groetjes

• 14 Augustus 2010 - 08:45

Vitamin:

wereldreizigers geniet van alles (hardhandig or otherwise)

jaja er wonen wel 6 million peopletjes in HCMC, dat best wat!