het verkeer en Rich is milionair - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu het verkeer en Rich is milionair - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

het verkeer en Rich is milionair

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

12 Augustus 2010 | Vietnam, Hanoi

Lieve Allemaal,

Nog even een minibericht uit onze fijne hotel + internet. Vandaag hebben we HCMC per voet bedwongen. Wij zijn meer dan onder de indruk van Willemien en Dennis die tot de HCMC motor club behoren, want dat is een fenomenaal stuk skills inderdaad. HCMC city is a total disaster voor wat verkeer betreft. Het is rennen voor je leven als je wilt oversteken en ze zijn echt te horkerig voor woorden er wordt totaal geen rekening gehouden met voetgangers, want je behoort tot het laagste van het laagste het is echt beangstigend. Anyway we hebben veel gelopen en gezien. We vinden Phnom Pen net iets leuker dan HCMC iets relaxter en ook gemoedelijker. Desalniettemin hebben we een leuke dag gehad, met het reunifacatie paleis, een mooie chinese pagode en de markt. We waren om vijf uur thuis dus plenty kilometers in de benen. Rich was heel blij want die had 5 miljoen dong uit de muur getrokken dus hij is voor heel evenn miljonair. We hebben net voor 3500000 dong gegeten dus het vliegt zo je portemonnee weer uit, maar toch leuk om even miljonair te zijn.

kusjes van ons./

• 12 Augustus 2010 - 13:55

Vitamin:

dank !

HCMC is veeeeel drukker dan de rest van Nam!

geniet ze en blijf ons amuseren met jullie berichtjes! (heb net al de verhalen gebundeld voor mn Papa)

• 12 Augustus 2010 - 13:55

Vitamin:

dank !

HCMC is veeeeel drukker dan de rest van Nam!

• 12 Augustus 2010 - 19:30

Hans, Joke En Xandra:

Hallo wereldreizigers,

Wij zitten inmiddels aan de Italiaanse Rivièra ten oosten van Genua. Ik heb hier internet, dus we hebben net van al jullie verhalen genoten. Wat een reis maken jullie weer! Als de dolle tweeling straks volwassen is hebben ze de wereld al gezien!

Wat zijn wij daarbij vergeleken dan braaf met wat wandelingetje in het dal van Aosta en de Italiaanse kust. Toch genieten wij er ook van hoor!

Veel liefs,

Hans, Joke en Xandra Kok

• 14 Augustus 2010 - 08:06

Paul:

Wij zijn weer thuis hier niets gebeurt blijf nog maar lekker