Angkor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

04 Augustus 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Lieve Skatties,

Na een voortreffelijke vlucht met singapore airlines naar Siem Reap, they are always on time, kwamen we maandag aan in SIem Reap. We werden op het vliegveld keurig opgehaald door iemand van het hotel en dat is altijd prima natuurlijk. De kamer is helemaal prima met drie grote bedden dus pip en em liggen samen in bed. Na een paseootje over de markt en heerlijk eten gingen we vroeg naar bed om gisteren naar Angkor Wat te gaaan. Een van de nieuwe 7 wereldwonderen. En dat is het? We hadden eerst bedacht om op de fiets te gaan maar dat was achteraf gezien toch niet zo een goed idee aangezien het aanmerkelijk verder fietsen was dan we dachten. We hadden nu een tuk tuk gehuurd voor de hele dag voor 10 dollar en dat was prima, we hebben heel veel gezien zelfs een van de verdere tempels. En zijn tot vier uur in het tempel complex geweest.

De meisjes vonden het ondanks de warmte ook heel indrukwekkend en hebben zonder te piepen de ene tempel na de andere bezocht.

Na een lange dag hadden we een massage aan huis, inbegrepen bij de hotel prijs en hoewel het enigszins hardhandig was was het toch wel lekker. vandaag hadden we ons zelfde tuk tuk mannetje weer die ons naar de drijvende dorpen heeft gebracht in het Ton mel sap meer, een beetje een ripoff maar desalniettemin heel leuk om te zien. Morgen ochtend vroeg om 545 uur worden we opgehaald om met de boot naar battambang te gaan. We zijn benieuwd.

liefs van ons

• 04 Augustus 2010 - 09:10

Patricia:

Hallo schatties,

Wat een gezellig mailtje van jullie en wist helemaal niet dat jullie Cambodja ook aan zouden leggen. Ik had alleen Vietnam bedacht. Wat een heerlijke ervaring weer en dan die warmte. Hier is het allemaal weer wat minder, een graad of 22. Vrijdag mag ik mijn voet thuis laten en in mijn auto gaan rondrijden. Een hele overwinning. Bij het RIVM erg rustig, dus beetje saai.
    Netje, onze vrind is weer heel irritant, maar zal je er niet te veel mee lastig vallen. Heb nog steeds 8 oktober als optie staan maar hij gaf aan dat hij weer moest lobbyen bij Irma terwijl het zijn eigen voorstel was vanuit Thailand. enfin, laat details achterwege. Geniet van jullie reis en ik reageer de volgende keer weer. Date vorige week was erg geslaagd, beetje baron type, zit nu in Friesland etc.......
    Ben je nog online?lieve kus voor jullie allen

• 04 Augustus 2010 - 09:16

Vitamin:

kan niet wachten op de fotos !

verslag brings me back, down memorie-lane ....

• 04 Augustus 2010 - 14:49

Joke Kok:

Hello there,

Wat een leuke reis hebben jullie weer. Fijn dat de meisjes de tempels ook leuk vinden. Ik herinner mij dat Xandra het op die leeftijd ook indrukwekkend vond. Vooral het buigen bij de wierookstokjes.

Zelf gaan we a.s. zaterdag met de caravan naar Italië voor 3 weken, 19 september gaat Xandra voor een week naar Marokko met school en 20 september gaan wij voor 6 dagen naar St. Petersburg op 2e huwelijksreis.

Ik ben ook benieuwd naar jullie foto's.

Hartelijke groet,

Hans, Joke en Xandra

P.S. Er wordt vandaag een linker schoen en een rechterschoen opgestuurd. Hopelijk komen ze op tijd voor de Alpen.

• 05 Augustus 2010 - 08:05

Paulmariekethijmanie:

Leuk te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben wij hebben ook veel tempelarvaringen zijn nu lekker an het relaxen in mooi resort

• 05 Augustus 2010 - 14:44

Jo:

namens de familie jongens klinkt allemaal top!! ik begreep alleen de zin niet, er staan 3 grote bedden dus pip en em liggen in een bed!?1? zal wel aan moi liggen. Knüt heeft het zwaar, komt uren hier voor de deur liggen, met lou snuivend eronder door. erg geestig. verder regent het hard, heel hard dus tuin doet het goed. tot lator. kus

• 19 Augustus 2010 - 12:28

Ome Hans Van Loenen:

het is me wat dat Siem Reap! Ben inmiddels al weer een kleine week terug uit Ijsland, goed gevangen en Reyjevik is leuk, bovendien strak blauw en 19 graden, kan slechter. Heb door mijn eigen schuld mijn auto in puin gereden, komt nooit uit en nu helemaal niet, gelukkig geen gewonden, maar het kost een paar centen. volgens mijn vrouw heeft deze auto een slecht karma of zoiets, spreek jullie,
    de gruze ome hans