zon en zee op zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu zon en zee op zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

zon en zee op zanzibar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

31 Oktober 2010 | Tanzania, Zanzibar

Hello everybody,

Wij zijn zojuist aangekomen op Zanzibar.Vanochtend enorm uitgeslapen 07:00 uur wakker, Eef zat al uitgebreid op de veranda! Heerlijk ontbeten en wat ik gisteren had gevlogen hebben we vandaag met de auto gedaan. Onderweg kregen we een lekke band maar John onze gids en driver, heeft vakkundig een nieuwe omgelegd, en Eef en ik konden even socializen met de lokale bevolking. Vier armbandjes en een groot aantal fotos later konden we weer op reis. Terug richting Arusha. Voordat ons vliegtuig vertrok (deze keer toch wel met 19 pax) hebben we nog uitgebreid geluncht op een koffie plantage, met heerlijke koffie toe en spectaculaire brownies!

Daarna even inchecken bij Arusha airport en aan boord van Tan air richting Zanzibar. De vlucht was zeer voorspoedig met keurig op tijd zijn we geland op Zanzibar. De bagage was binnen vijf minuten gelost dat is dan wel weer het voordeel van zo een klein kistje en keurig stond er weer een mannetje klaar die ons naar een voormalig thee huis heeft gebracht hartje stone town. Beyt el Chai. Alles op loopafstand. Het hotel is niet zo prachtig als the plantation lodge maar is wel van alle gemakken voorzien en ligt zeer strategisch om stone town te ontdekken en heeft heel veel charme. Nu eerst een koppie koffie op in the drawing room en dan gaan we de stad verkennen. Morgen worden we weer door een mannetje opgehaald die ons naar fumba beach hotel brengt voor een paar daagjes onthaasten op het stand.

Het is allemaal een groot cadeau en ik ben enorm aan het genieten. Kan iemand Rich even bellen dat mijn telefoon helemaal niets doet, alleen SOS, dus geen telefoon en geen sms en geen e-mail. Kortom helemaal nix.

Dus maar even reageren via waar ben jij nu. En kan iemand Karen haar nieuwe e-mail adres toevoegen. Thanks.

Dikke kus,
Annette

• 31 Oktober 2010 - 13:28

Marie:

Ik zal R. nu even bellen (14.30 uur wintertijd).

Wat heerlijk allemaal, geniet ervan en neem een massage (heb ik ook dagelijks gedaan, knap je van op)

• 31 Oktober 2010 - 13:51

Astrid:

Hai Annie en Evaliekejejeje!!!!!

Wat een geweldig verhaal! Wist helemaal niet dat je Eef tegemoet ging in Afrika. Gezellie hoor, wou dat ik erbij kon zijn. Nou heel veel plezier en geniet ze en ik volg jullie op de "voet" . Kus,

Astrid.

• 31 Oktober 2010 - 14:27

Joke Kok:

Hallo Annette,

Richard komt na zijn golfdagje bij ons eten en dan zal ik hem vertellen dat zijn echtgenote lui in de zon zit en even geen contact kan krijgen met een herfstig kikkerlandje.
    Met Pip en Em gaat het prima. Ze zijn met opa een spelletje aan het doen, maar missen hun mama wel. Ze zijn blij als het volgende week zaterdag is zeggen ze.

Geniet er even lekker van en...... het is wel zo rustig zonder telefoon!

Hart.groet,

Joke

• 31 Oktober 2010 - 14:33

Jo:

heb Karen haar email erbij gezet voor je dus die mails krijgt ze ook nu.
    Geniet! dikke zoen

• 31 Oktober 2010 - 15:38

Esther.stoop:

Heerlijk-heerlijk allemaal
    Richard is al gebeld .komt dus in orde.

Je verdiendt het.
    leuk al die vrouwen -Marie -Joke -Astrid Eef-
    zij staan pal achter je..
    love esther

• 31 Oktober 2010 - 16:05

Aniek En Marieke:

Tjezus Van Loenen, wat heb je het weer goed voor elkaar! Geniet, neem een mojito, die kunnen ze daar vast ook maken en chill!!!!!!!!!
    En hier nog een bericht van Aniek: ehm Annette wanneer gaan we weer samen met Chin en Pitt spelen? Hebben ze leuke dieren op Zanzibar en wil je er dan een voor me meenemen?
    Dikke zoenen van ons

• 31 Oktober 2010 - 19:46

Frau B:

Nou Annie, 't klinkt allemaal weer bar en boos!! En dat terwijl je dit jaar nog heleaaml niet gereisd hebt en ook niet over drie weken naar Madrid en over zes naar Alpe d'Huez gaat! Je verdient beter!! Liefs, geniet en doe Eef de groeten...

• 31 Oktober 2010 - 20:12

Peter V L:

ha zus. lijkt allemaal vreselijk. wel jammer dat het geen nieuw land is. is een voormalige kolonie. telt dus niet.
    verder alles goed in heeg. kus peter.

• 01 November 2010 - 10:17

Karen:

Lieve schat, maak je niet druk. Mijn oude mail is nog steeds in gebruik dus smul van je verhalen. Zag al helemaal voor me hoe jullie elkaar gillend in de armen vlogen. Heerlijk. Geniet voor 100% procent. Ik geniet voor 50% met jullie mee.
    Kus