Kleine update uit de ziekenboeg - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Kleine update uit de ziekenboeg - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Kleine update uit de ziekenboeg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

17 Augustus 2010 | Vietnam, Hué

Goedenavond allemaal,

Hier even een kleine update uit de ziekenboeg. Het is inderdaad fijn zoals Marieke zegt dat we niet een luizenhotel zitten maar in een mooi hotelletje in Hue want Em en Rich zijn hun bed niet uitgeweest vannacht. Het was vannacht een doorwaakte nacht waarbij Em haar temperatuur opliep tot 40,3 dus Zuster Clivia was druk in de weer met natte lappen en slokjes water. Gelukkig is het kwik nu weer gedaald tot onder de 40 en heeft ze 39,3 koorts. Het gekke is dat ze verder geen klachten heeft, daarnaast is ze redelijk monter en heeft praatjes genoeg en wilde vanochtend zelfs nog even naar het zwembad maar dat hebben we maar niet gedaan. Rich zijn koorts is gezakt tot 38,2 maar hij voelt zich nog niet echt beter. We hopen dat ze morgen nog wat meer opgeknapt zijn want we vertrekken morgenochtend naar Hoi An met de bus voor nog een paar dagen relaxen in een mooi resort. Gelukkig worden we voor de deur van het hotel opgehaald dus we hoeven niet te slepen met de rugzakken.Dat had ik gisteren wel gedaan van hotel A naar hotel B, twee keer heen en weer met zware rugzakken is met 30 + graden iets te veel van het goede, past in de categorie goed idee doen we niet!

Pip en ik gaan nu uit eten, Pip mag kiezen dus het wordt een pizaatje, zeker geen rijst. Nou doe allemaal een schietgebedje dat Em snel weer koortvrij is want ik word er wel een beetje zenuwachtig van.

Liefs van ons allemaal.

• 17 Augustus 2010 - 11:18

Janke:

Ik doe mijn best met schietgebedjes.Heb je iets van medicijnen bij je? Hou je taai. Het beste van Janke

• 17 Augustus 2010 - 12:10

Paul:

Hoi skatties,

Even een berichtje om jullie veel sterkte te wensen hoop dat jullie snel weer de oude zijn. Voor richard, ajax gewonnen Psv gewonnen feyenoord verloren (van excelsior) en Vitesse overgenomen door een louche georgier

• 17 Augustus 2010 - 12:16

Annette Van Loenen:

Ja daar was ik nog even. Ik bedoelde natuurlijk dat Rich en Em VANDAAG hun bed niet uit zijn geweest in plaats van vannacht.

We hebben medicijnen in alle soorten en maten maar ben bang dat alleen rust en paracetamol effect hebben, ze hebben behalve koorts namelijk verder geen klachten. wellicht gelukkig maar. Hoop dat ze morgen weer boven RIch en Em zijn. De pizza was lekker. Kusje van Pip voor Oma en ook voor Paul.

• 17 Augustus 2010 - 13:15

Eef:

Even n berichtje uit t snikhete Spaanse..Gelukkig dat de koorts inmiddels wat gedaald is zeg..wat n ellende ! Maar wat n prachtige reis weer en bijbehorende verhalen ! Hoop dat Rich en Em zich snel weer beter voelen en geniet nog lekker n paar dagen ! Dikke besos, Eef (PS heb gesettled met CLC, voel me heel rijk nu haha) Bellen gauw ! xx

• 17 Augustus 2010 - 13:44

Esther.stoop:

Lieve lieve Annette.
    Niet te stoer zijn hoor!
    Pas jij ook maar op,is toch niet goed om in je vakantie oververmoeid te raken!! Ik denk doorlopend aan jullie ,mooi stel!
    Dikke kus Esther.

• 17 Augustus 2010 - 14:47

Hans, Joke En Xandra:

Hallo fam. Kok,

We duimen dat het snel beter zal gaan met de patienten. Gelukkig is de koorts gezakt en dat betekent waarschijnlijk dat de oorzaak aan het oplossen is en dat het nu een kwestie van tijd is. Ik kan mij voorstellen dat je een beetje zenuwachtig wordt. Wij trouwens ook.
    Rust in het volgende hotel lekker uit en kijk uit met het water.

Liefs,

Joke

• 19 Augustus 2010 - 14:10

Ome Hans Van Loenen:

preventief Norit en een paaar paracetamollen in het kader van een rustige terug reis,
    groeten en veel liefs voor man en dochters,
    Heb je die boekjes al?
    ome h te L