singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette Loenen - WaarBenJij.nu singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

singapore

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 Augustus 2010 | Singapore, Singapore

Lieve Skatties,

Wij zijn zojuist ingecheckt voor onze volgende vlucht naar Siem Reap in Cambodja. Singapore ligt weer achter ons. Vrijdag keurig op tijd aangekomen, met de metro naar onze wijk en reeds om half 8 in het hotel. Helaas was de kamer nog niet beschikbaar, dus maar even naar het zwembad om een dutje te doen. Helaas begon het net te storten van de regen dus na 10 minuten en geen slaap en zeiknat toch maar een alternatief plan gemaakt.

Ondanks het feit dat we op ons tandvlees liepen inmiddels waren we bijna 24 uur op en hadden we 13 uur in het vliegtuig gezeten een rondje gelopen over orhchard road. Een shop walhalla met chanel, louis, miu miu niet te geloven wat een spullen allemaal onbetaalbaar maar wel leuk om te zien. Om een weer terug in het hotel en gelukkig was de kamer toen wel klaar. Tijd voor een kleine siesta. Om vier uur zijn we weer opgestaan en hebben een lange wandeling gemaakt door little india en litte arab, heerlijk chinees gegeten met stokjes, Pip kan het heel goed.

Toen maar naar bed want toch wel moe, een goede boerennacht gemaakt en gek genoeg weinig wakkker geweest dus de jetlag valt wel mee.

Zaterdag stonden we op en was het een prachtige dag, strak blauw en zonnig en loei heet. Pip en rich vonden het iets minder, em en ik hadden nergens last van. Met de metro naar Marnia bay sands, een nieuw hotel gebouwd op drie torens met daar boven op een schip onvoorstelbaar, je kan er natuurlijk betaald bovenop, maar wat een uitzicht, vanwege het mooie weer was het uitzicht spectaculair. Helemaal top. Daarna een lange wandeling door de coloniale wijk. Toen even terug naar het hotel en in de avond naar china town. Helaas geen copy horloges of tassen dat is inmiddels verboden in singapore. Vette pech.

Gisteren helaas weer regen, dus nog maar een rondje orchard road en met regen zwemmen in het zwembad. Gisteren in na middag klaarde het op en zijn we naar de singapore zoo geweest en daarna naar de night safari in het donker een soort kruising tussen de beekse bergen en de dierentuin maar erg leuk. Met een grote ruimte waar je in kan staan en de vleermuizen om je hoofd heen vliegen, en witte tijgers, kortom en top avond. de dolle tweeling heeft het allemaal weer wonderlijk goed doorstaan want we lagen pas om 23 uur in bed.

We laten singapore nu achter ons en zijn benieuwd naar cambodja.

liefs van ons

• 02 Augustus 2010 - 07:39

Peter:

gm fam,
    leuk verslag, veel plezier in cambodja. hier rustig. karen en de meiden zijn in h'sum. lars en ik werken.
    liefs peter.

• 02 Augustus 2010 - 07:39

Joke Kok:

Hallo wereldreizigers,

Leuk van jullie te horen. Em en Pip zijn voor hun tiende verjaardag al zeer ervaren reizigers geworden. Ze kijken waarschijnlijk nergens meer van op. Wij zijn ook in Singapore geweest, maar dat is heel lang geleden. De zoo hebben we toen overgeslagen. Ik herken je verhaal dus wel.

Zelf zijn we zaterdagmorgen uit Oeganda thuisgekomen en al weer helemaal in het ritme. De was is weggewerkt en de familie is weer gezien. A.s zaterdag vertrekken we voor 3 weken naar Italië.

Liefs,

Hans, Joke en Xandra

• 02 Augustus 2010 - 07:43

Karen:

Hallo allemaal, zit in Hilversum achter computer barbara en wat leuk kan toch met jullie mailen ha ha. Ook hier niet zulk mooi weer maar we laten de pret niet drukken. Vandaag gaat A naar de kapper, boodschappen doen en even Hilversum in..net een gewone dag. Verblijf in Residence van Loenen was heerlijk. Met name contact tussen Knut en Diesel was erg leuk. Diesel heeft zeer veel ontzag voor Knut dus stelde zich erg onderdanig op. Op een gegeven moment lagen ze naast elkaar in het gras! Prachtig die 2 rode beesten, Diesel net iets roder dan Knut. Een Kodakmomentje... Nou lieverds, veel plezier verder. Ik blijf jullie volgen. Leuke stad he Singapore.. Kus Ka

• 02 Augustus 2010 - 07:52

Esther.stoop:

hoera fijn dat ik ook bericht krijg.Jullie zijn kanjers hoor.Blijf gezond en geniet van elkaar en de omgeving.Jeminee Cambodja!!
    een omarming voor het klaverblad van esther,die Donderdag een woning in Berlijn gaat bekijken!

• 02 Augustus 2010 - 11:42

Janke:

Ben blij om over jullie plezier en tevredenheid te lezen. Geniet maar lekker. Hier gaat het goed. Een beetje bewolkt,maar ik ben lekker bezig. Liefs, Janke

• 04 Augustus 2010 - 08:49

Vitamin:

ben blij met jullie verslag, mn eigen leven is nl een beetje saai op dit moment (huhhh what happened to "never a dull moment ...")

kan niet wachten totdat ik eindelijk een keer mee mag!!

have fun in Cambodia