aan al het goede komt een einde - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu aan al het goede komt een einde - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

aan al het goede komt een einde

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

06 November 2010 | Tanzania, Zanzibar

Goedemorgen (vanuit een regenachtig Nederland),

Aan al het goede komt een einde, zeer helaas in dit geval. Donderdag hebben we nog heerlijk gesnorkeld op een rif en prachtige vissen gezien, zal mijn broer vragen of hij even op zijn poster van Fishes of Zanzibar wil kijken wat we allemaal gezien hebben. Daarna een massage in de buitenlucht onder de ruisende palmen en toen als klap op de vuurpijl ons diner in het heineken hoekie, zoals Eef het had genoemd. Een rieten hut op het strand met lounge banken waar we ons diner kregen geserveerd. De sterrenhemel was overweldigd en ons ultieme genieten werd afgemaakt door een paar vallende sterren, wat wil een mens nog meer!

Gisteren werden we wakker bij donkere luchten en motregende het, niet veel beter dan hier zullen we maar zeggen maar dat is niet helemaal waar, want daar was het zeker 25 + en hier vanochtend om zes uur niet meer dan 8, dus... Anyway ik ben stoicijns onder mijn parasol (in dit geval) paraplu blijven zitten en we hebben lekker een beetje zitten suffen en een boekje gelezen. OM half vier werden we opgehaald voor onze vlucht van Zanzibar naar Nairobi, hoewel de vlucht iets later vertrok dan gepland verliep het allemaal voorspoedig. Nairobi airport is een verschrikking allemaal heel nauw en nergens zit plaatsen. De KLM bracht ons keurig voor schema tijd naar amsterdam en de rugzakken draaiden al op de band toen we aan kwamen lopen. Kortom het was helemaal top, als stand in houd ik mij aanbevolen voor andere reizigers die last minute standen zonder mede passagiers... dus wie o wie.

Pop bedankt voor de fijne dagen ik heb genoten en ik vind je zeer prettig reisgeschelschap. Gefeliciteerd met ons 20 jarig jubileum!
Kus A

• 06 November 2010 - 10:54

Mariek:

Lieve schat welkom terug in onze wereld! Geniet lekker na en ga lekker cocoonen met rich en de dolle tweeling, veel meer valt er niet te doen hier x

• 06 November 2010 - 11:00

Marie:

en morgen gewoon weer in de sportzaal;-)
    welkom terug

• 06 November 2010 - 13:19

Eef:

Lieve Pop, wat een manier om ons 20 jarig jubileum te vieren..wie had dat gedacht ! Heb genoten van je gezelschap, de gesprekken onder de sterrenhemel en je luisterend oor ! Wat een wereldvakantie...om nooit te vergeten. Gelukkig hebben we de foto's nog..(alle 250 !) Dikke besos en tot gauw ! XXX