And yet another day in paradise - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu And yet another day in paradise - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

And yet another day in paradise

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 November 2010 | Tanzania, Zanzibar

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend werden wij wakker van het ruisen van de zee, wij deden onze openslaande deuren open en lagen in bed met uitzicht op zee!!!! Need I say more.

Wij knijpen elkaar geregeld in de arm en zijn alleen maar heel blij! Het is echt ultiem genieten hier. Gisterenavond hebben we onder de sterrenhemel gedineerd. Heerlijk tuna met een dressing van koriander, daarna uiensoepje en toen ocean fish curry met kokosrijst, en drie soorten panacotta toe. Een drie sterren restauant is er niets bij.

Zojuist hebben we onze plannen gemaakt voor de komende dagen. Morgen gaan we nog even terug naar Stone town, voor wat souvenir shopping en op zoek naar de fishes of Zanzibar! Donderdag ochtend gaan we met een bootje naar het rif om te snorkelen en in de middag om de dag nog even af te sluiten een massage. Kortom we hebben het hartstikke druk. Vandaag doen we dus helemaal niets, boekje lezen, beetje hangen in de hangmat, zwemmen en zonnen, het is allemaal bar en boos, maar ja zoals de engelsen zeggen, somebody got to do it!

En nog even voor mijn lieve broers.....tanzania telt als + 1, en Zanzibar telt als + 2. Check out www.landenverzamelaars.nl

Dikke kus voor iedereen en Pip en Em wanneer krijgt jullie moeder een berichtje?

liefs Evalieke en Annette

  • 02 November 2010 - 07:49

    MArieke:

    Er is ook nog zoiets als too much sharing;-) ik ga nu de training geven.i'll be back x

  • 02 November 2010 - 08:33

    Marie:

    heerlijk heerlijk heerlijk dames! Wat doen jullie dit goed.
    Voor me another day at the office;-) ook leuk hoor.
    Ladies, geniet van jullie stranddagje, factor 30, hoed en bril, koffie & cocktail, massages: helemaal mijn idee.

  • 02 November 2010 - 08:41

    Natasja:

    Heerlijk om de dag te beginnen met je verhalen en jezelf ook helemaal te zien liggen in die hangmat. Geinspireerd door je heerlijke reis heb ik net een sauna arrangement op veiling.nl gescoort. X

  • 02 November 2010 - 08:42

    Natasja:

    Ik bekijk net je bezochte landen op deze site, maar je slaat er nog heel wat over:-)

  • 02 November 2010 - 08:54

    Richard:

    Dag liefie, de poppekindjes zijn zonder ruzie opgestaan en naar school gegaan! Bijna net zo fijn als een seaview bed!
    Morgen hebben we tijd voor een berichtje.
    Kus, Richard

  • 02 November 2010 - 09:00

    Richard:

    By the way landenverzamelaars.nl klopt natuurlijk van geen kant. Texel en Terschelling worden ook niet apart meegeteld. Paul is overigens ook lid geworden (46 landen)
    kus, rich

  • 02 November 2010 - 12:23

    Karen:

    Oh Annie, helemaal niet jaloers, echt niet, maar gun dit je zo volledig!! Ken Evelieke niet maar vind het zo fijn voor jullie. Volgende week back to normal life, dus nu nog maar even genieten. By the way...ik ben aan het boekhouden, ahum. Ook leuk, toch? Ha, ha, ha.
    Dikke kus

  • 02 November 2010 - 14:03

    Etsherstoop:

    Ik geniet zo met je mee Annette terwijl ik allerlei formulieren moet invullen,met bewijzen dat ik leef en overal verzekerd ben enz. Alles voor het vertrek naar Berlijn 1 januari.
    Tusendoor terug tot mijn huis verkocht is!
    Geniet maar verder -doe voorzichtig
    Zoen Esther

  • 02 November 2010 - 21:03

    De Bakkertjes:

    Had michael Franks daar niet zo'n heerlijk relax liedje van Zanzibar..... als ik dit lees moet ik zo aan die relaxte liedjes denken... oh nee dat was down in brasil. Nee het was Billy die over Zanzibar zong en mooie serveersters... hebben ze ook leuke obers?... Inmiddels zit je nu natuurlijk al in Tanzania... lijkt op Transavia... verder gaat alles goed... zit er een beetje doorheen... maar als ik al dat heerlijks lees, word ik wel weer erg zonnig en blij.... Geniet ze daar en blijf dat zonnetje maar onze kant op sturen. Doeiiiiiiii XXXXXXXXXXXX Karin (&Co. natuurlijk)

  • 02 November 2010 - 21:16

    De Bakkertjes:

    trouwens even een vraagje tussendoor, misschien blond, maar telt dat dan bij elkaar op... tanzania = + 1, zanzibar = + 2 dus = samen = +3 (of gewoon +2???)

  • 03 November 2010 - 06:25

    Peter:

    wel een hoop vervelende info.
    hier regen en k weer. verder heel veel plezier.
    peter

  • 03 November 2010 - 15:03

    Jo:

    ben het zooooooooo eens met Marieke, too much sharing, wat kunnen wij hier nu mee! Ga ff lekker door zo:)

  • 03 November 2010 - 18:20

    Emma & Pippa:

    hoi mama.is het leuk daar
    ja of nee .ik hoop het.met
    tante jo was het heel leuk. we zijn naar school geweest. vandaag hebben we gehockeyd en gedanst.
    zaterdag hebben we onze
    eersten wetstrijd.
    spanend he.laat nog wat
    van je horen.
    kusje pippa en emma



  • 11 November 2010 - 13:27

    Ome Hans Van Loenen:

    Laatste replay voor dat mijn zus naar Boekarest vertrekt om Roemenie te scoren, op welke plek staat Marieke en op welke plek staat Paul en op welke plek staat Natasja?? En voor alle duidelijkheid Richard, de landenverzamelaars.nl gaat uit van sovereine staten, die zijn vet gedrukt en daarnaast zijn er een aantal gebieden benoemd die apart tellen, gewoon voor de gein!!
    Wanneer gaan we zelfgevangen zeewolf uit Ijsland eten die ik net gevangen heb, dus Ijsland is nu definitief bij mij afgevinkt!!
    mag bij mij thuis, heb bovendien een bijpassende witte wijn voor bij de zeewolf, die had je nog van mij te goed, dat je maar weet dat ik dat niet vergeet,
    gegroet en tot de volgende berichten,
    hans van Loenen

    nb leuk dat de Bakkertjes nu ook eindelijk hun lijstje eens gaan invullen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Out of africa

Recente Reisverslagen:

06 November 2010

aan al het goede komt een einde

04 November 2010

One for the road

02 November 2010

And yet another day in paradise

01 November 2010

just another day in paradise

01 November 2010

Il pleut
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 78999

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: