wachten op Lima Airport - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu wachten op Lima Airport - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

wachten op Lima Airport

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

20 Oktober 2007 | Peru, Chiclayo

Lieve Allemaal,

Ik ben met mijn meest favourite hobbie bezig, wachten! Maria, weet er alles van.

Vanochtend zijn we uit Cusco vertrokken met de vlucht van 12:00 uur en waren rond half 2 in Lima. Helaas vertrekt onze vlucht naar Chiclayo pas om kwart over acht dus dat is even wachten. Gelukkig hebben de meisjes even geslapen en zijn we nu even aan het internetten en gaat de tijd redelijk snel.

We hebben na onze eerste regenachtige dag in Cusco nog twee fantastische dagen gehad. Donderdag zijn we met de trein naar Machu Picchu geweest. Vier uur in de trein waarvan vanwege het spoornet het eerste stuk zigzaggend werd afgelegd dat was een stuk heen dan weer terug en dat vier keer achter elkaar heel vreemd.
Na vier uur waren we in Aquas Calientes en daarvan daan gingen we met een klein busje de berg op. Daarna een stuk omhoog lopen en dan ineens heb je uitzicht op een van de nieuwe 7 wereldwonderen. Het is onvoorstelbaar dat er op die hoogte in de bergen in een zeer onherbergzaam gebied zo een stad is gebouwd. Ongelooflijk wat indrukwekkend. Na ruim vier uur daar waar je van de ene verbazing in de andere valt zijn we weer met de bus naar Aquas Calientes gereden voor een vroeg dinertje en toen we met de trein terug. Gelukkig konden we met het laatste stuk met de bus waardoor we om negen uur weer in ons hostal waren. Wat een prachtige ervaring. We zijn er nog stil van. Helaas moeten de fotos nog even wachten want onze kabel zit in de rugzak en die is meteen doorgelabeled naar Chiclayo. Gisteren nog een rustig dagje in Cusco gehad, wederom met regen maar Pip en Em hebben van Rich leren schaken op ons nieuw verworven schaakspel uit Machu Picchu.

Vanavond zitten we in Chicalyo en we hopen dat we morgen naar het strand kunnen voor een lekker dagje zon en zee.

Verder alles goed, Veel liefs van ons allemaal.

• 21 Oktober 2007 - 07:57

Hallo Lieve Allemaal:

We worden hier steeds jaloerser op jullie! Wat een reis! Wat zullen jullie blij zijn dat jullie dit doorgezet hebben. Deze ervaringen kan niemand jullie meer afpakken! Pak thuis vaak de foto's voor Em en Pip. Dan zullen ook zij zich deze reis blijven herinneren.

Hier alles ok. Het weer is koud ('s nachts begint de teperatuur langzaam onder nul te komen), maar wel vaak zonnig. Heerlijk herfstweer dus.

Hans heeft een andere auto gekocht. Een zilveren Opel Vectra. Weliswaar geen nieuwe, maar wel compleet met van alles erop en eraan. Hij is erg mooi en we verwachten hem eind volgende week.

Hartelijke groet van

Pa, Joke en Xandra

• 21 Oktober 2007 - 09:46

Jo:

Hallootjes, de indrukken zijn denk ik bijna te veel van het goede, dus idd maar weer een rustig dagje plannen zodat je het allemaal op je in kan laten werken. Het klinkt wel allemaal heel bijzonder. Wij zitten nu in een lege grote woonkamer, is ook heel vreemd, maar focussen ons op het eind resultaat. Hier verder alles normaal. Kids net vakantie gehad moeten dus morgen weer naar school. En dat vinden ze dus weer jammer, volgende vak. pas kerst, duurt dus nog even.
    Nou schatties op naar volgende mail.
    dikke zoen

• 21 Oktober 2007 - 20:13

Ome Hans Van Loenen:

Heb net met enige pijn in mijn nek naar de fotos van machupucchu zitten kijken, omdat ze nogal schots en scheef binnenkwamen, wel mooi en bovenal bizonder. Wat mij overigens ook nogal opviel, was dat het erg rustig was, weinig toeristen voor een wereldwonder.
    Hier alles wel behalve dat(zie bericht jo) de huiskamer leeg is en ik eigenhandig de parket vloer er heb uitgerost( misschien overigens daarom ook pijn in mijn nek)
    Wacht jullie verdere berichten af en wil daarnaast nog wel even weten of ik de pinkenstal moet betalen of dat ik dat voorlopig kan stopzetten. Zit geen spoed op maar hoor het wel.
    Meiden zien er mooi uit, doe ze de liefste groeten,
    voor jullie uiteraard ook veel liefs
    ome hans van loenen

• 21 Oktober 2007 - 20:56

Bakkertjes:

dag lievies, de foto's zijn adembenemend mooi en dan lopen jullie daar in het echie.... het is allemaal heel bijzonder.... morgen lekker bijkomen van alle indrukken en dromen op het strand.... knufs van ons voor jullie en tot gauw
    p.s. onze herfstvakantie begint nu en wij gaan heerlijk onthaasten, alleen hockey en zwemles gaat door

• 22 Oktober 2007 - 07:47

Monica:

Hola Chica,

Het ziet er allemaal geweldig uit, en jullie genieten er zienderogen van. Jullie waren werkelijk 'in de wolken' lijkt me een bijzondere ervaring.

Jouw interim vervanger gaat vandaag beginnen, zal mij benieuwen.

Heel veel pret nog aldaar!

greetzz,
    Monica

• 26 Oktober 2007 - 07:04

Peter:

goeden morgen , prachtige foto's. maar hier in barcelona is het ook goed toeven. de trein reis die je gemaakt is zo omdat een tein maar een paar graden omhoog kan rijden. en door middel van zig zaggen kan je snel omhoog klimmen en heb je weinig ruimte nodig. heel veel liefs en de groeten van uit een warm barcelona. vr gt peter.