Naar huis - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

18 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Na nog een paar heerlijke dagen in en rond the Bay area, met een bezoek aan Muir woods en een tripje over de golden gate bridge. Nog een nieuw plekje ontdekt met het meest waanzinnige uitzicht over de golden gate en SFO op de achtergrond. Verder nog een paar dagen strand, waar de zeemist ons regelmatig parten speelde want het scheelt minstens 15 graden fahrenheit en dat is best veel. Anyway vandaag is het weer tijd om huiswaarts te keren. We verheugen ons enorm op de stofwolken die ons te wachten staan, not!

We vliegen om 12:49 uur en zijn nu nagenoeg klaar met inpakken. Altijd toch weer een hoop gedoe, gelukkig hadden we op voorhand een extra tas meegenomen en die komt toch wel van pas....!

Nu maar hopen dat we de aansluiting halen in London samen met onze koffers, we hebben vijf kwartier om over te stappen van terminal 3 naar terminal 1. Ben benieuwd.

Tot morgen,
liefs van ons

• 19 Juli 2008 - 14:35

Hans, Joke En Xandra:

Lieve allemaal,

Wij zitten op dit moment in Leipzig. Goede thuisreis en sterkte met de stofwolken. Een uitgebreider reisverslag van ons volgt per e-mail.

Liefs van

Papa, Joke, Xandra