bericht voor de klas - Reisverslag uit Cusco, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu bericht voor de klas - Reisverslag uit Cusco, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

bericht voor de klas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

17 Oktober 2007 | Peru, Cusco

Lieve School,

Ik ben in Peru en het regent nu dat vind ik niet leuk. We gaan naar een ander hotelletje omdat het hier vannacht heel veel lawaai was. Ik eet veel patat en dat is erg lekker. Ik weet dat jullie mij erg missen en dat jullie het niet leuk vinden dat ik op reis ben, maar ik heb het heel leuk. Liefs Emma

Lieve School,

Ik ben met het poesje van het hotel aan het spelen, de meneer van het hotel wil heel veel fotos van mij maken. Ik vind het niet leuk dat het hier nu regent.

Liefs van Pippa

  • 19 Oktober 2007 - 10:49

    Peter:

    goeden morgen fam kok.
    fijn dat het goed gaat in het verre peru. jammer dat het regent. hoop dat jullie veel foto's maken.bij ons is het ook lekker. mooi weer en 24 gr. karen is lekker aan het niksen. de kinderen liggen in het zwembad.en ja papa is aan het werk. nog een paar weken. wel goed voor het geld.weinig doen en veel verdienen. van uit een warm fr veel liefs en doe voorzichtig.

  • 19 Oktober 2007 - 12:22

    Alexander:

    Hallo lieve Pippa en Emma,
    Van de week zei ik tegen mama, we moeten maar weer eens gauw naar Emma en Pippa gaan. Toen moest mama lachen en zei, dan moeten we dit keer wel met het vliegtuig, want kom maar mee dan laat ik je zien dat ze heeeeeeeel ver weg op vakantie zijn. Toen zijn we achter de computer gaan zitten en hebben we alle foto's en de landkaart bekeken. Wat zijn jullie ver weg zeg en wat beleven jullie veel. Ik wil er ook wel naar toe zei ik tegen mama. Helaas............. dat gaat niet, want ik moet naar school, ook al is het nu herfstvakantie, kan ik toch niet komen. Wie weet ooit. Ik wens jullie nog heeeeeel veel vakantieplezier en tot gauw als jullie weer terug zijn.
    Dikke kussen en knuffels van Alexander Bakker
    p.s. ik hoop voor jullie dat het nu niet meer regent doeiiiiiiiii

  • 20 Oktober 2007 - 10:52

    Oma:

    Mijn lieverdjes, patat, poesjes en regen!Net als in Nederland, waarom zover weg? En ik kan niet eens voorlezen! En niet eens een knuffel geven. Pas goed in jullie zelf en geef pappa en mamma een dikke kus. Liefs van Oma

  • 24 Oktober 2007 - 08:30

    Klas Van Pippa:

    Lieve Pippa

    Bedankt dat je een berichtje hebt opgestuurd. Was het leuk om met het poesje te spelen? Hoe is het in Peru? Heeft je zusje ook met het poesje gespeeld?

    Wij hebben in de kinderboekenweek allemaal dingen gemaakt die te maken hadden met een geheim lied. Dat geheime lied was in de maneschijn. Jamie had dit geraden. Daarom hebben we een maan, een vis en een duizendpoot gemaakt.

    Zijn jullie al in Spanje geweest?
    Hoe heet het donkere jongetje en meisje op de foto voor de tent?
    Zijn jullie al in Afrika geweest?

    Groetjes van klas 1/2 c en juf annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 78974

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: