10 kilometer hike - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu 10 kilometer hike - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

10 kilometer hike

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

14 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Lieve skatties,

Wat ben ik trots op de dolle tweeling, we zijn namelijk net terug van een strenuous hike van 10. nog wat kilometer door Bryce national Park. Vanochtend vroeg vertrokken we naar sunrise point om diep in de canyon af te dalen. We hebben een dubbele loop gelopen van navajo loop tot peekaboo loop en toen weer naar het start punt. Om heel eerlijk te zijn was het net anderhalve kilometer te ver, want vooral het laatste stuk leek wel de alpe d'huez met hele stijle haarspeldbochten.

We hebben de dolle tweeling wel een beetje moeten omkopen met tucs en boterhammen dik besmeerd met de lekkerste pindakaas ever, maar desalniettemin was het wel super gaaf. De uitzichten over de oranje rotsen die afgesleten zijn door de erosie van de afgelopen jaren is echt overweldigend mooi. Wat ook heel leuk is dat er overal in de bomen knabbel en babbel (chipmonks) rondscharrelen die echt te schattig zijn voor woorden dus dat kon de dolle tweeling ook nog wel motiveren om nog een paar stappen te zetten. Tegen het einde had Pip het wel even zwaar (en om heel eerlijk te zijn was het dat ook echt) maar ondanks een koppig ik blijf hier de rest van mijn leven zitten hebben we het toch afgelopen.

Nu zitten we na een heerlijke boterham met ice tea lekker aan het zwembad een beetje bij te komen. Morgen vertrekken we richting Moab waar we drie nachten zijn. Kortom het gaat kei goed, we hadden eerder geen computer voor handen dus vandaar dat de berichten even wat laat op gang komen, maar ga er maar van uit, geen nieuws is goed nieuws.

Fijn dat het in Holland inmiddels ook weer wat beter weer is geworden, hier is het echt heel goed uit te houden ondanks de hoge temperaturen.

Nu ga ik een duik nemen. Liefs

• 18 Augustus 2011 - 06:49

Peter:

gm zus en de rest. stoer van ddt dat ze zover zijn gegaan. maak vooral veel foto's. ben erg benieuwd. ik ben bij cis in fr. prachtig huis,zo uit een reclame,aan de golf baan. echt iets voor jullie. 30 gr en een heerlijk zwembad aan huis. je begrijpt,het is overleven. kus aan allemaal en de vrgt peter.

• 18 Augustus 2011 - 08:39

Patricia:

Hallo schatties,

Ik moet echt vreselijk lachen om de tweeling, vooral op Pip dat zij daar de rest van haar leven wilde blijven zitten. Ik zie het al helemaal voor mij! Ik vind hen echt zo dapper en goed bereisd, ze hobbelen maar alles mee. Het klinkt fantastisch dat lopen, die prachtige rotsen etc. Inderdaad heel anders dan het drukke Vegas.
    Zelf vertrek ik maandag naar Zwitserland. Gisteren een half zus gebeld want wat blijkt: zij woont heel dicht bij waar wij zitten dus een ontmoeting is onvermijdelijk. Wel leuk! Geniet nog even tot 3 sept. Ik lees je berichten dus niet meer na vandaag. liefs aan allen!

• 18 Augustus 2011 - 15:18

Vitamin:

snap dat de 2ling af en toe denkt in een heus strafkamp beland te zijn!
    ben reuze benieuwd wat jullie al gekocht hebben behalve Super Timbies.
    enjoy to the max