City of angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu City of angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

City of angels

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

29 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

NA twee dagger relaxed ridden nauwelijks verkeer op de wegzijn we vandaag aangekomen in the city of angels! Dik weken geen Hond op de weg en dan dit, mijn god het zweet staat in mien handpalmen, zeven banen heen en zeven banen terug en iedereen die dwars door elkaar hen rijdt, werkelijk zenuwslopend. Maar goed we zit ten in een keileuk hotel vlakbij manhattan beach en net nadat we infecheckt waren stond uncle Jackie in the lobby dus dat was perfect timing. Vanmiddag zijn we naar de beach geweest en nu ziiten we met uncle Jackie,s iPad bij het zwembad. Dus niets meer aan doen! Woensdag gaan we ondanks de entree prijzen toch maar naar Disney! Anders zijn de meioses boos! Nu nog een paar dagger onthaasten en dan weer op huis aan!

Fijn dat de poezen nog Nietzsche ontvoerd zijn en hopelijk staan ze zaterfag kwispelend op ons te wachten.

Liefs van ons

• 30 Augustus 2011 - 00:29

Karen Suurendonk:

En dit berichtje zeker geschreven op de iPad van uncle Jackie....??? Nog nooit zoveel gepuzzeld met jouw woorden...ha, ha. Nog even oefenen Annie!! Maar doe hem de hartelijke groeten en een dikke kus!

• 30 Augustus 2011 - 09:59

Joke:

Hallo allemaal,

Leuk weer bericht van jullie te krijgen. Ik weet wat je bedoeld met het verkeer in LA, maar Disney maakt alles vast weer goed.
    Geniet er nog even van en een fijne thuisreis gewenst.

Joke

• 30 Augustus 2011 - 12:58

Jo:

Was je dronken toen je dit schreef, ik weet niet hoor wat is dagger!?!!
    Ik weet niet of Chin nog bestaat die zie ik nl nooit. Pid wel.
    Dikke kus voor uncle Jackie en voor jullie. Tis hier enorm klote weer, kan het niet anders meer zeggen.
    Straat bbq was gezellig.
    tot zondag

• 30 Augustus 2011 - 19:11

Ome Hans Van Loenen:

hoop dat de katten inderdaad staan te kwispelen, want de laatste twee dagen heb ik ze niet gezien, heimwee?
    Hier is het weer niet beter geworden eerder slechter, wij moeten nodig een weekje zon hebben hier in Nederland, het is de laatste tijd echt bar en boos en het lijkt wel herfst, heb bijna al zin om op snoek te gaan vissen, wat wij normaal pas gaan doen in Oktober. Verder vandaag de vader van Ronald Meijer naar zijn laatste rustplaats gebracht, helaas gaan dat soort zaken ook gewoon door,
    Willemijn begint Maandag weer met School en Marlot zegt dat zij al lang weer begonnen is met studeren! Ik vraag het mij soms af, groet aan de kids en je man!
    je broer hvl te L,

nb de straat barbecue was ondanks de regen buitengewoon gezellig en ineens was het drie uur in de ochtend!!

• 30 Augustus 2011 - 19:22

Esther Stoop:

Wat geweldig weer ik geniet mee.
    Wat lopen jullie dapper!
    Fijn dat ik weer mee mag reizen,
    Dikke pakkerd uit Berlin.