Het is woensdagavond!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Het is woensdagavond!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Het is woensdagavond!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

28 Januari 2008 | Guatemala, Antigua

Lieve Broer,

We komen woensdag avond thuis en niet donderdag. Dertig januari rond een uur of half zeven.

En wat een geweldig middel is dit internet toch, zo een bericht geplaatst en nu al weer reactie. Het was echt geweldig leuk dat jullie allen met ons meegereisd zijn, en elke keer als we de pagina openden was het een groot cadeau. Dus iedereen bedankt voor het meereizen!

Tot woensdag!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 28 Januari 2008 - 16:30

Jolanda A:

Goede reis naar huis en Happy landing tussen al jullie dierbaren! Bedankt voor het leuke dagboek.

• 28 Januari 2008 - 16:39

Ome Hans Van Loenen:

Wat is nou één dag op vier maanden??
    Ben er echt wel als je land!
    boekje seafishes of guatamala als je toch nog gaat shoppen?

• 28 Januari 2008 - 16:39

Mimi Gerretzen:

Een hele goeie terugreis gewenst, en geniet van alle momenten, die jullie dierbaar zijn. Dikke zoen, Mimi xxx

• 28 Januari 2008 - 16:41

Ome Hans Van Loenen:

oja zus, zal de buurt afzeggen en de spandoeken door de gemeente laten verwijderen, see you

• 28 Januari 2008 - 17:29

Eva Van I.:

Wow, wat een super gave verhalen allemaal. Ik ga het gewoon missen, ha ha.
    Maar wel leuk dat je volgende week bij ons gaat beginnen dan kun je vast nog meer leuke verhalen vertellen!
    gr. Eva

• 28 Januari 2008 - 18:32

Jo:

hij is zo geestig me man, hij weet best dat je woensdag komt. goede reis terug en leuk dat jullie dr weer bijna zijn. dikke kus

• 28 Januari 2008 - 18:57

Anniek, Mirjam En Pe:

Hoi allevier,

We hebben echt genoten van alle reisverhalen...Wel heel jammer dat we pas later doorhadden dat deze berichtjes veel sneller en eigenlijk ook gemakkelijker te versturen zijn (tsja met een computer thuis die de email niet goed verstuurd is dat best frustrerend).

Maar goed....de tijd is omgevlogen, helaas voor jullie, maar voor de dierbaren thuis wel heel fijn om jullie weer in de armen te kunnen sluiten....

De ervaringen & avonturen zal jullie nooit en dan ook nooit meer voor de rest van jullie leven worden afgenomen.
    Het is het mooiste souvenir dat je mee kunt nemen na deze wereldreis.

Het zal wennen zijn om weer thuis te zijn en heel onwerkelijk, maar zit het je even tegen dan droom je gewoon even weg naar Zuid-Amerika....Toch ???

Wie weet hebben de meisjes de grootste overgang qua temperatuur dan ooit, want ik hoor net dat aan het einde van de week er waarschijnlijk echte wintersestormbuien met sneeuw gaat vallen, dus....

Nogmaals hele goede reis en we hopen jullie in goede gezondheid weer door het dorp te zien ronddwalen...

Liefs,
    Peter, Mirjam en Anniek van Rossem.

• 28 Januari 2008 - 21:15

Frautje Brouwer:

Fijn dat we jullie snel weer zien, geniet nog heel even,
    dikke kus

• 29 Januari 2008 - 00:05

De Bakkertjes:

jeeee, wat een indrukwekkende foto's van lava, jullie, de omgeving.... geweldig!!! En dan klik je per ongeluk door.... en dan ben je weer bij foto één.... een 120-en-1-nachten-sprookje.... wel thuis en xxxxxx

• 29 Januari 2008 - 10:16

Remco:

Meereizen is inderdaad het juiste woord! Daarvoor bedankt en happy landings!!

• 31 Januari 2008 - 10:21

Duco:

Nederland: bewolkt, buien, vier graden door stormachtige wind gevoelstemperatuur veel lager. Welkom thuis!

• 02 Februari 2008 - 16:54

Ome Hans Van Loenen:

Inmiddels thuis en ik heb de kids al uitgebreid gezoend en zelfs vandaag met jou geshopped bij de Sligro!!
    Na één gelukte kans en een aantal mislukte, om als eerste te reageren op al jullie berichten;;;; ben ik dan nu ook de laatste die reageert op al jullie leuke reisverslagen?? Morgen Zondag de 3de februari zullen wij het er nogwel over hebben.
    liefs en welkom thuis!!