Tikal - Rio Dulce - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Tikal - Rio Dulce - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Tikal - Rio Dulce

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

17 Januari 2008 | Guatemala, Río Dulce

Lieve Schatten,

We zijn mede dankzij jullie lieve verhalen weer helemaal uit onze dip, eten geen paardenvlees maar hadden eergisteren zomaar een varken kunnen op eten want na het paardje was er een varken aan de beurt. Hoe het beest het heeft overleefd is een volledig raadsel maar na de klap stond hij op en liep verder. Anyway we hebben een fantastische dag in Tikal gehad, de meisjes hebben vier uur zonder zeuren rondgelopen, tempel op en tempel af en piramide op en piramide af. Tot we bij het grote plein complex waren vonden we Copan eigenlijk net iets mooier nog, maar het grote plein is overweldigend mooi en het leuke is dat je op een van de twee tempels omhoog mag klimmen, je houdt je hart vast maar daarna heb je een fantastisch uitzicht. Erg gaaf. Gisteren hebben we een uitstapje gemaakt op het meer rond Flores wat erg leuk was en een dierentuintje bezocht met een prachtige panter en in de middag in ons hotel gezeten aan het zwembad, god wat was dat heerlijk. De meisjes waren toch wel moe dus die hebben vandaag in de bus naar Rio Dulce nog een dutje gedaan. We zitten nu aan een hotel aan het water met een hangmat en uitzicht op de Rio Dulce en gaan morgen of overmorgen met de boot naar Livingstone, dan hebben we ook nog de caribische kust bereikt, telt dat ook nog broers. Dan via Guate naar Antigua en dan op naar ons weekje vakantie aan de Pacifico. We gaan er nog even heel erg van genieten en tot gauw.

Liefs Rich-Annette-Pip en Em

  • 17 Januari 2008 - 00:23

    Mirjam Van Rossem:

    Hoi Annette, Richard, Pippa en Emma,

    Ik kom net terug van een volleybaltoernooi en kijk altijd eerst even mijn mail voor het slapen gaan en ook nog even op jullie site om te zien of er nieuwe reisverhalen zijn en ja hoor.....!!

    Wat hebben jullie toch geweldig leuke avonturen en ik ben echt reuze nieuwsgierig naar de verhalen en foto's.

    Jullie zien er goed uit. Wel wat slanker !!
    Daar moet ik weken/maanden voor naar de WeightWatchers....wie weet een idee om ook te gaan reizen (ha, ha).

    Ik kan bijna niet geloven dat over een week of 2 jullie weer bij school staan om Pippa en Emma te brengen. Vast echt onwerkelijk en de tijd is dan ook omgevlogen.
    Maar ja....men zegt..."time flies when you're having fun".

    Geniet nog lekker ruim een weekje van alles en ik weet zeker dat Anniek heel veel groetjes en kusjes doet aan Pippa en Emma.
    (Anniek ligt al uren heerlijk te slapen en dat ga ik nu ook maar 's doen).

    Doe voorzichtig en als ik jullie niet meer bericht (onze mail doet weer vreemd, dus vandaar via deze manier !!) dan wensen wij jullie alvast vanaf de Hallincklaan een hele goeie terugreis en hopen elkaar weer gezond en wel te zien in Loosdrecht.

    Veel lieve groetjes,
    Peter, Mirjam en een dikke zoen van Anniek.

  • 17 Januari 2008 - 07:18

    Esther Stoop:

    Wat hebben jullie een mooie kettingen om Emma en Pippa,Ik hoop dat ik ze eens mag zien.Fotograveren kunnen de meisjes ook al
    !Deze pyramide is wel hel bizonder in Mexico heb ik er veel gezien maar niet zoals deze.Geniet de laatste weken van luxe en rust,Alle vier een stevige omhelzing van Esther

  • 17 Januari 2008 - 10:19

    Remco:

    Ik had al eens gehoord dat die trappen erg steil zijn maar die foto met de meiden erop maakt het wel heel duidelijk, goeiedag zeg!
    Geniet nog ontzettend van de laatste dagen daar en heb een goede reis terug!!
    Remco

  • 17 Januari 2008 - 19:04

    Papa, Joke En Xandra:

    Lieve allemaal,

    Wat een prachtige plaatjes weer van Tikal. We herkennen ze echt en hebben hier in Laren dus grote heimwee naar het "vrije" leven van toen. We vinden het geweldig van Pippa en Emma dat ze zo leuk meedoen met de excursies. Het zijn al hele reizigsters geworden!

    Ik heb net mijn laatste dag bij mijn opdrachtgever in Driebergen afgesloten. Aan de ene kant jammer, want ik hecht me iedere keer weer aan een bedrijf, maar aan de andere kant zal ik de dagelijkse file niet missen. Vanochtend heb ik ruim 2 uur over 37km gedaan!

    Geniet nog even van jullie strandvakantie en kom gezond, uitgerust en bruin ons de ogen uitsteken in februari!

    Liefs van

    Papa, Joke en Xandra

  • 17 Januari 2008 - 19:59

    ;ome Hans Van Loenen:

    Mooi!

  • 17 Januari 2008 - 22:18

    De Bakkertjes:

    Regelmatig zitten Alexander en Karianne met mij naar jullie foto's te kijken. Regelmatig vraagt Alexander dan of dat allemaal "echt" is: bijvoorbeeld "ziet die bus er echt zo roze uit?" en bij de ruines van Copan vond hij de trap wel heeeeeeel hoog. Meestal eindigt het fotokijken met: "daar moeten we ook maar eens naartoe mam". Vooral de foto's van de kerst in El Salvador en de schilpadden en leguanen in de Galapagos hebben veel indruk gemaakt. Ben benieuwd wat hij morgen over deze "trap van Tikal" zal zeggen..... wat een plaatjes.... ja jullie ook hoor :) veel plezier; wat een heerlijk weer daar.... hier regent het pijpestelen ! XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Río Dulce

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 78781

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: