Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Arches

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Moab

Hallo allemaal,

Wat worden we blij van alle berichten terug, ook van Opa en Joke, want wat vonden we Peru bijzonder. Veel plezier in Machu Pichu.

Goed hier ook alles fantastisch..... Heet maar geweldig. Vanochtend zijn we begonnen met grote pannenkoeken met banaan en walnoten en een gebakken ei om dat er wel weer wat kilometers in de benen zouden komen. Heerlijk waren ze, daarna nog even naar de buurtsuper voor wat flessen water want zonder water gaat het echt niet, toen op naar Arches national park, wat hier om de hoek ligt.

We zijn eerst helemaal naar het eind punt gereden en hebben daar een hike gedaan de bergen op naar natural arch, de grootste boog ongeveer in de wereld, en daarna naar nog twee arches in de buurt, echt heel gaaf want we moesten als een soort berggeiten naar boven, met adembenemende uitzichten. Pip ging deze keer als een soort berggeit naar boven en was bijna niet bij te houden dus ze had de smaak goed te pakken. De hike was gelukkig aanzienlijk minder zwaar dan die in Bryce, dat kwam ook omdat in Bryce het hoogte verschil op en neer meer dan 500 meter was en hier niet meer dan 160 meter dus goed te doen. Op de terug weg zijn we nog bij een aantal arches gestopt en hebben alles goed kunnen zien. We dachten nog een hike te doen maar hebben toch maar besloten die even te laten voor wat het was, want het is vandaag dik 38 graden dus bepaald niet koud.

Nu hebben we allemaal lekkere dingen gehaald bij de buurtsuper, koekjes,en emma heeft lekkere joghurtjes uitgekozen en perziken en chips en dat gaan we allemaal door elkaar en achter elkaar op eten......NOT

Anyway nu gaan we een rondje zwemmen om ook nog wat andere spieren te gebruiken want de beentjes voelen wel wat zwaar.

groeten, Pip en Annette (Rich en Em zijn nog boven).

• 20 Augustus 2011 - 03:44

Hans, Joke En Xandra:

Hallo allemaal,

Heerlijk zo'n temperatuur bij jullie. Wij slapen met een trui aan in bed.
    Vandaag naar Machu Picchu geweest. In één woord fantastisch! Nu weer terug op 3200 meter. Koud en één van de reisgenoten aan de zuurstoffles. Morgen vrije dag in Cuzco en overmorgen naar de Amazone.
    Geniet van de USA!

Liefs,

Hans, Joke en Xandra

• 20 Augustus 2011 - 06:48

Karen Suurendonk:

Dacht altijd dat vakantie voor de ontspanning was... heb ik het toch altijd verkeerd gedaan. Ha, ha. Maar dat ontbijt herken ik en oh het water loopt me in de mond. Wandel ze lekker verder...

• 20 Augustus 2011 - 06:49

Jo:

Jongens wat zijn jullie weer lekker bezig! Klinkt stoer, zeker voor de meisjes. Ga zo door :)
    Hier wordt het vandaag heel warm, zeggen ze , zie er helaas nog weinig van dus wie weet gaan we nog eens varen.
    ENJOY en kus