Zondag 3 februari - Reisverslag uit Monterrico, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Zondag 3 februari - Reisverslag uit Monterrico, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Zondag 3 februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

25 Januari 2008 | Guatemala, Monterrico

Lieve Schatten,

Zondag 3 februari houden we open huis voor zowel de verjaardag van de dolle tweeling, als onze behouden thuiskomst.

Iedereen is van harte welkom maar laat even weten of en hoe laat je komt.

Voor wat betreft iets te eten mee nemen, ik ga me lekker uit leven op de taarten en maak verder soep met stokbrood, dus bokje als je een pannetje groetensoep wil meenemen lijkt mij super en Brig hartige taart dan zorgen wij voor de rest.

Voor wat betreft cadeaux voor de meisje¨s:

mini loco boekjes voor 6-7 jaar alle boekjes voor 4-5 kunnen ze inmiddels met hun ogen dicht.

Cd van K3 of sprookjes cd

Snorkel met pijp want sinds Monterrico zijn ze helemaal into snorkelen, ongeloofljk stoer is dat.

Barbie kleren en sieraden voor Barbie als dat bestaat....

En anders een bijdrage voor een barbie kasteel en pratende poppen.

Leuke boeken altijd goed en verder kunnen we op dit moment niets verzinnen.

Verder genieten we ontzettend en hebben er voor de prijs van helemal nix twee nieuwe hobbies bij, whalewatching, de walvissen zwemmen hier in bosjes voor het hotel langs, en sunset watching, de ene zonsondergang nog mooier dan de andere. Helaas moeten jullie nog even wachten op de fotos, want het internet cafe heeft slechts 2 computers en die zijn heel traag. Veel liefs van ons

  • 25 Januari 2008 - 08:53

    Karen:

    Het is hier voornamelijk eendenwatching....nu elke ochtend eerst de katten eten geven, dan de hond eten en uitlaten, daarna eieren rapen, kippen eten geven en dus sinds kort ook de eenden voeren. In grote getalen lopen ze voor ons huis langs (niet bang voor hond en/of katten...) geweldig. Dus een kinderboerderij is er niets bij.... Natuurlijk komen we zondag even langs. Rond 14.00 u en gaan voor het eten weer weg. Hond gaat mee, schrik niet, zal voornamelijk met lulu spelen..... V.w.b. de meisjes.... moeten het perse barbies zijn of mogen het ook de poppen van MyScene worden? Heb hier nog zoveel staan met komplete kapsalon, fietsjes, snowboards etc. Laat maar horen. Trouwens ik heb ook 2 mooie meisjesfietsen in de aanbieding? Xjullie, dikke kussen vanuit de dierentuin....

  • 25 Januari 2008 - 08:56

    Papa, Joke En Xandra:

    Lieve allemaal,

    Op valreep maken jullie ons nog jaloerser dan we al waren: whalewatching! Dat staat al heel erg lang op onze verlanglijst! We zijn erg benieuwd naar jullie foto's!.
    Nog heel veel plezier en rust nog even lekker uit!
    Goede terugreis gewenst en tot 3 februari!

    Liefs van

    Papa, Joke en Xandra

  • 25 Januari 2008 - 10:30

    Mimi Gerretzen:

    Lieve allemaal,
    Een hele goeie terug reis gewenst, en een zalig thuiskomen, lekker uitrusten, ervaringen uitwisselen, en na genieten, het kan alleen maar mee vallen, je eigen huisje betreden, slapen in je eigen bedje, en lekker aanrommelen......
    Welkom thuis straks, over een paar dagen, liefs en een dikke zoen, Mimi xxx

  • 25 Januari 2008 - 13:16

    Anniek Van Rossem:

    Lieve Pippa en Emma,

    Mijn mama heeft net jullie reisverhalen weer voorgelezen en ook verteld dat jullie over 5 nachtjes slapen weer terugkomen.
    Leuk hoor......we hebben echt een paar nieuwe kindjes in de klas...gisteren een hele stoere jongen, die heet Jazz, maar ook meisjes hoor !!!

    Jullie zijn natuurlijk ook bijna jarig, maar ik kan niet even langskomen op 3 februari, want mijn oom is jarig en ik ga naar Amsterdam. Wel jammer, maar weet je Pippa, ik zal dan maandag extra hard voor je zingen in de klas. Okee ???

    Nogmaals van mijn papa, mama en mijzelf nog veel plezier de laatste paar dagen en een hele goeie terugreis en tot 4 februari op school.

    Veel kusjes voor jullie allebei enne ook voor jullie papa en mama enne ook van mijn papa en mama.
    DDDDaaaaaaagggggggg, ANNIEK.

  • 25 Januari 2008 - 14:31

    Harald:

    Klinkt allemaal heel goed familie! Geniet van de laatste agen en zie nog maar wat zonnen in zeeen zakken. Walvissen kijken heb ik oom el eens gedaan, stukje noordelijker.
    Jullie open huis ga ik niet redeen, we zien elkaa daana vast wel weer. anuit een op ditm moment droog en lichtgrijs Amstedram-Zuid, de groeten aan iedereen.
    HB

  • 25 Januari 2008 - 20:58

    Janine:

    Ja ja op de valreep nog een reactie uit Culemborg. Heb net jullie afgelopen 3 verhalen gelezen. We hebben een week geen internet gehad, een werkelijk serieus probleem. Na 5 en half uur telefoneren met Planet en onze ziekenhuis-computerman is alles weer in orde. Nieuw modum! Je kan nog beter een kapotte wasmachine hebben. Nou, dan is het echt ernstig als een huisvrouw dat zegt. Wat een heerlijke verhalen! Nog een paar dagen en dan zijn jullie er weer!Leuk dat jullie ook daar weer zin in hebben, kan t me nauwelijks voorstellen.
    Tot gauw, dikke kus van mij en de mannen

  • 26 Januari 2008 - 16:31

    Janke:

    Heb gisteren mijn verjaardag gevierd en een dag vrij genomen van de computer, vandaar de iets latere reactie. Zal jullie met open armen ontvangen en ik ben ervan overtuigd dat jullie toch het allerlekkerste slapen in jullie eigen bedden, dat zal je ervaren. Zoen, Mam

  • 27 Januari 2008 - 18:18

    Clau:

    De auto staat weer veilig gewassen banden gepompt voor de deur.
    Noa en ik komen zondagmorgen rond 1100 even een kopje koffie drinken.
    GOEDE REIS.
    Veel liefs Hans Clau en Noa

  • 28 Januari 2008 - 09:19

    Patricia:

    Lieve mensen,

    Nog een dagje en dan (al weer) naar huis. Ik (+ Jan als dat nog mag)kom rond 14.30 uur. Moet namelijk nog die appeltaart bakken en die overheerlijke pan groentesoep (moet eerst minimaal 3,5 uur trekken van kalfsschenkel.
    Een hele goede reis terug naar Nederland. Tot zondag!

    liefs,

    Patricia

  • 28 Januari 2008 - 10:14

    Ome Hans Van Loenen:

    Als zij daar walvissen hebben dan hebben zij daar ook vissen; kortom boekjes fishes off.
    Wil mij nergens mee bemoeien, maar doe dat toch, is het niet handig als iedereen komt vanaf vier uur???, heb je de gehele goegemeente in een keer inplaats van verspreid over de gehele dag.
    lijkt mij wel zo gezellig, kan iedereen vertellen dat zij op plaatsen zijn geweest waar jullie ook zijn geweest en vooral ook vertellen, liefst met foto boeken en een atlas erbij(heb ik geloof ik wel bij de hand), waar jullie niet zijn geweest!! Verheug mij nu al op de discussie,
    liefs je broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Monterrico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 78711

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: