Ons reisschema - Reisverslag uit Monterrico, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Ons reisschema - Reisverslag uit Monterrico, Guatemala van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Ons reisschema

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

22 Januari 2008 | Guatemala, Monterrico

Retour vanaf Guatemala City op 29 januari 2008 met IB 6302 etd 18:10 uur en eta Madrid 14:35 uur op 30 januari 2008.

Daarna vertrek vanaf Madrid met IB 3250 etd 16:05 uur, aankomst Amsterdam
18:30 uur op woensdag 30 januari.

Voor de slimmerrikken wellicht handig om even te kijken bij Madrid airport of de vlucht daar op tijd is aangekomen en anders even Ome Hans bellen want die bellen we uit Madrid.

Liefs van ons

  • 22 Januari 2008 - 18:45

    Papa, Joke En Xandra:

    Lieve allemaal,

    Wat zijn wij blij dat jullie weer heelhuids van die vulkaan teruggekomen zijn. Hans en ik hebben zeer slechte herinneringen aan die vulkaan. Wij zijn toen bijna van de richel afgewaaid. Ik ben in mijn hele leven nog niet zo bang geweest. Gelukkig was er een oersterke Amerikaan die mij bijna onder zijn arm beneden gekregen heeft. Veel gezien hebben we ook niet toen. Er was dichte mist toen we eenmaal boven waren.
    Gelukkig hebben jullie betere ervaringen!

    Geniet nog even van een heerlijk luxe hotel voordat het leven van alledag zijn aanvang weer neemt.

    Hebben jullie transport nodig van Schiphol naar huis? Laat het even weten, dan haalt Hans jullie op.

    Veel lief, goede terugreis en tot volgende week!

    P.S. wat willen de meisjes graag voor hun verjaardag hebben?

    Papa, Joke en Xandra

  • 22 Januari 2008 - 20:55

    Karin:

    tingelingelingeling,

    Ben echt jaloers als ik jullie verhalen lees incl. luxe hotel, zon, zwembad etc. en heel andere spannende dingen.
    Gisteravond onze eerste hockeywedstrijd weer gespeeld tegen good old OLVG. De 1e helft helemaal droog, terwijl het de hele dag had geregend met heel heel veel wind,maar de 2e helft begon het alweer hard te waaien en te regenen, uiteindelijk de wedstrijd niet uitgespeeld maar wel 2-1 gewonnen. Moet er wel eerlijk bij vertellen dat de keepster van OLVG geen passende kleding had, die lag nog in het mortuarium (beetje morbide) Het aantal doelpunten had meer kunnen zijn maar ja, je was er niet in de spits, dus een mooie reden om de eerstvolgende wedstrijd weer aanwezig te zijn! Ik reken op je!
    Verder begin ik nu wel een klein beetje te denken dat het toch wel de hoogste tijd is om weer eens aan het werk te gaan na al die avonturen en relaxdagen! Aan de andere kant besef ik ook dat als je er weer bent je snel weer in de waan van de dag leeft, maw geniet tot de laatste seconde en die vlucht vanuit Madrid, echt dat komt goed, al zal het de volgende zijn.

    Tot gauw

  • 22 Januari 2008 - 23:19

    De Bakkertjes:

    discipline, discipline, laat nog even waaien hoor, pffff heerlijk jullie paradijs, na hard werken..... arme pip, nazorg kan nuttig zijn: Karianne heeft op haar vijfde een documentaire over een vulcaan gezien en nachtmerries tot haar tiende.... het is ook wel heel indrukwekkend natuurgeweld. Rust nog even goed uit, geniet met volle teugen en die vlucht vanuit Madrid?? Je kent toch het Spaanse spreekwoord: komt het niet vandaag, dan komt het morgen wel. Zon, zee en strand toegewenst :) en XXXXXX

  • 23 Januari 2008 - 08:58

    Patricia:

    Hebben jullie er zin in om huiswaarts te keren of zeg je: nou, ik had nog wel een maandje weg willen blijven. Ik bel jullie volgende week en kom zondag langs. Mijn idee is om geen bloemen mee te nemen (te ingewikkeld als iedereen komt) maar iets van een zelfgebakken appeltaart en/of een heerlijke pan zelfgemaakte groentesoep. Helpt je ook weer de drukte door te komen.
    Tot volgende week,

    liefs,

  • 23 Januari 2008 - 10:48

    Mimi Gerretzen:

    Wat geweldig een vulkaan zien met lava, en ik kan me voorstellen dat de kids wel een beetje waren, maar ze zijn weer een ervaring rijker.
    Hier alles ok, finally the sun is shining....na heel veel regen, en ik heb net papa in 4 dagen met een hoop mensen en familie, verhuisd naar een app. in een bejaarden complex....maar hij was er erg blij mee, en zit nu lekker in een nieuw huisje met alles erop en eraan, en veel zorg van zustertjes...Vincent is net vertrokken naar Holland...
    Ik hoop, dat jullie nog een beetje kunnen genieten van de laatste week aldaar en wens jullie een hele goeie reis terug naar het kikkerlandje, hoop dat jullie ook weer kunnen wennen thuis.
    Ik kijk nu al uit naar jouw boek, de reisgids van Familie Kok-Loenen !!!!!!!
    Veel liefs en kusjes aan allen, bon voyage,
    dikke zoen, Mimi xxx

  • 23 Januari 2008 - 10:59

    Frautje Brouwer:

    Fijn dat jullie er weer bijna zijn, heb helaas geen telefoonnummer van Ome Hans!
    Hele fijne vakantie nog, en een rustige reis. Liefs van Ilonka + mannen

  • 23 Januari 2008 - 18:40

    Brigitte:

    Hoi dames en heer,

    GENIET nog even want hier zie je alleen maar regen, regen en nog eens regen. In metereologische termen heet dat wisselvallig weer.
    Kom maar door met de foto's van jullie verblijf in de luxe.
    Trouwens een goed idee van Patricia (zie andere reactie's) om zondag wat te eten mee te brengen (naast natuurlijk iets leuks voor de jarige jobben)
    Laat maar weten wat ik mee moet nemen en als je dat nu bij iedereen doet dan hoef je zelf niets meer te doen.

    Liefs,
    Brigitte

  • 23 Januari 2008 - 21:12

    Ome Hans Van Loenen:

    het nummer van ome hans is 035 - 5823898
    Als iedereen zo rond vier uur belt dan weet ik zeker dat ik annette niet aan de telefoon heb gehad. Wij zien wel even hoe het allemaal loopt.
    geniet nog maar even, het zachte maar natte weer in Nederland is iets waar jullie nog niet op zitten te wachten.

  • 23 Januari 2008 - 21:12

    Ome Hans Van Loenen:

    het nummer van ome hans is 035 - 5823898
    Als iedereen zo rond vier uur belt dan weet ik zeker dat ik annette niet aan de telefoon heb gehad. Wij zien wel even hoe het allemaal loopt.
    geniet nog maar even, het zachte maar natte weer in Nederland is iets waar jullie nog niet op zitten te wachten.

  • 23 Januari 2008 - 21:54

    Eva Jolliffe:

    Nog een paar dagen te gaan, wat is dat snel gegaan. Geniet nog even! En weer naar huis gaan na zo'n lange reis is toch ook lekker? Weer in je eigen bed en een boterham met pindakaas eten, dat soort dingen. Hele goede vlucht terug. Annette, ik ben de hele maand februari vrij - ik ga graag in maart weer een keer met je lunchen. Ook alvast sukses met je nieuwe baan! Maar daar wil je nu vast nog even niet aan denken.

  • 24 Januari 2008 - 09:36

    Janke:

    Geniet maar heerlijk van het laatste loodje van de mooie reis, we zullen jullie met open armen ontvangen hier in het natte Holland. Liefs, Mam/Oma

  • 27 Januari 2008 - 22:38

    Maria:

    Net tegen het eind ben ik zowaar bij met al jullie verhalen. Wat een belevenissen allemaal. Lekker dat jullie nu nog even helemaal kunnen relaxen. En ook lekker dat jullie weer gauw terug zijn, voor ons dan maar voor jullie misschien ook?
    Hier is alles goed. We moeten weer even opnieuw onze draai vinden nu alle spannende zooi afgelopen is maar verder alles goed.
    Nog even lekker genieten, goeie reis terug en tot soon.

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Monterrico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 78716

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: