Disney heaven - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Disney heaven - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Disney heaven

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

01 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Lieve mensen,

We hebben wederom (het wordt bijna saai) drie topdagen achter de rug. Na mijn vorige bericht op John's ipad die blijkbaar op de engelse automatische correctie stond (dagger is een dolk geen idee welke nederlands woord ik bedoelde) hier dan nog een berichtje van de hotel computer. Na onze zwembadmiddagje zijn we dinsdag een tour door LA gaan maken. Zoals ik de vorige keer al schreef is het verkeer hier hell, misschien zelfs meer dan hell want het is zeven banen heen en zeven banen terug en je wordt links en rechts gierend ingehaald door iedereen die veel te hard rijdt dan de toegestane 65 miles per uur en dan is auto rijden geen pretje zeker niet als je onverwacht van baan moet wisselen. Ik reed steeds veilig in het midden maar op een bepaald moment moet je toch ergens van freeway wisselen en dat kost wat moeite. Anyway we hebben veilig Hollywood bereikt waar we een lekker toeristisch rondje hebben gelopen over de walk of fame en bij het chinese theater naar alle hand en voet afdrukken van beroemde mensen hebben staan kijken. Omdat het bijna de verjaardag van Michael Jackson was, lagen bij zijn ster allemaal bloemen en kaarsen. Na ons rondje zijn we afgereisd naar Beverly Hills voor een rondje over Rodeo Drive. Shoppers heaven, hoewel wij liever naar de outlet mall gaan, dat scheelt toch zeker 70% van de prijs, maar desalniettemin leuk om even te kijken. Daarna naar Santa Monica en Venice Beach waar we John weer ontmoeten voor cocktails en diner, en een prachtige zonsondergang. Niets meer aan doen.

Gisteren ochtend zijn we om zeven uur opgestaan en om kwart voor acht zaten we in de auto onderweg van Disney. Bij het afrekenen maar even de adem in gehouden en niet gekeken maar het is bizar duur maar de dolle tweeling was in heaven. Qua planning hadden we het volgens mij niet beter kunnen doen want het was bizar stil, we hebben echt bijna alle attracties gedaan (sommige zelfs meer dan een keer) en het enige waar we echt moesten wachten (30 minuten) was bij Splash mountain. Die hadden we wat mij betreft over kunnen slaan want we waren gesplast en dus nat. Gelukkig was het heerlijk weer en waren we snel weer droog en ook nog op tijd voor de Parade! Een absolute topdag, compleet gesloopt maar Pip en Em hebben genoten en zingen nu onafgebroken, it's a small world after all.

Vanochtend hebben we nog ontbeten met John die om half twaalf vertrokken is naar SFO en wij hebben net heerlijk op het strand gezeten. Het weer is fantastisch, strak blauw en een pittig windje, helaas was de surf is up, en zeker golven van 4 - 5 meter hoog dus zwemmen zat er even niet in. Omdat we geen parasol hebben en niet op de laatste dag kei willen verbranden zijn we nu weer terug in ons eigen hotel en gaan we lekker naar the pool. Vanavond inpakken en morgen via London weer naar huis. Jammer....... Zaterdagmiddag rond half vier landen we weer op Schiphol. Tot dan.

liefs A

• 02 September 2011 - 05:38

Karen Suurendonk:

jaloersmakende verhalen! Zie het helemaal voor me hoe jullie op de freeway in LA in de auto zitten...met de bijbehorende discussies....ahum. Ha, ha. En Disney? Ach ze zijn hier nog steeds blij met een dagje Efteling, dus Disneyworld is natuurlijk helemaal het einde. Wat heerlijk voor jullie!! Geniet nog even en ik begrijp dat jullie alvast wat zon vooruit hebben gestuurd?? Het wordt een heerlijk weekend in Nederland! Dank en dikke kus voor jullie allemaal (incl. uncle Jackie)

• 02 September 2011 - 07:11

Frautje B:

Wat n topverhaal weer! Doet me weer verlangen naar een volgend tripje SFO, Houston, Mexico of wherever John nu woont!! Wanneer gaan we?? Vlieg nog even voorzichtig, we zullen morgen om 15.30 omhoog kijken en zwaaien lfs, N

• 02 September 2011 - 08:50

Joke:

Hallo allemaal,

Wat een heerlijke reis is dit geweest voor jullie. Helaas aan alles komt een eind en maandag is alles weer normaal. De meisjes naar school en iedereen weer aan het werk. Ik ben zelf alweer een week bezig en aan vakantie toe.

Hartelijke groet en een snelle en veilige reis naar huis toegewenst.

Joke

• 03 September 2011 - 16:03

Esther Stoop:

Lief klaverblad,Dit was weer een fantastische vakantie voor jullie,
    Knap hoor! Heerlijk om in een zonnig NL aan te komen.
    Sterkte maar weer met het "gewone" maar ook goede leven.
    Dikke pakkerd vanuit Berlin!