Down town SFO - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Down town SFO - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Down town SFO

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

13 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve Allemaal,

Tante Karen is de trotse eigenaar van een fles White Linen Breeze, Tante Jo is de trotse eigenaar van een mooi paar witte all-stars. Ome Hans is de trotse eigenaar van een prachtig visboek en Vitamin van een bh-tje van de Victoria's secret collectie. Kortom we zijn voor alle bestellingen goed geslaagd.

Gisteren zijn we down town SFO geweest. John zijn huis is wat dat betreft ongelooflijk centraal gelegen, wij zijn in een half uur op het strand en met een half uur down town. SFO blijft een geweldige stad, er waren veel turistas op de been dus het was gezellig druk. Een ritje met de cable car hebben we daarom aan ons voorbij laten gaan want de wachttijd was zeker een uur geweest. Dus maar net als in America del Sur de benenwagen genomen. Van Mission helemaal gelopen naar Fisherman"s warf dwars door China Town. Het is een geweldige mix aan culturen en geuren. SFO china town is een van de grootste chinese enclaves buiten china, en je hebt echt het idee half in china te zijn. Zelfs de straatborden hebben chinese tekens, erg leuk. Op Fisherman's warf wat gegeten en naar de zeehonden gekeken en toen weer met de benenwagen terug. Al met al een uur of zes gelopen, pas aan het eind begonnen Em een beetje te piepen, stoere wijfjes hebben we toch.

Vandaag is het weer prachtig weer er lijkt geen zeemist te zijn, dus we gaan het nog een keertje proberen op het strand. Dan willen we nog een dagje naar Muir Wood aan de andere kant van de golden gate en verder hebben we weinig op het programma staan, is ook wel lekker. Hier verder alles goed, hoop dat het weer in NL weer een beetje opknapt.

Veel liefs van ons!

• 13 Juli 2008 - 17:24

Jo:

ik ben blij met de schoenen, thanks. en ooooh oooh oooh kwoudatikerwas. Het klinkt te leuk allemaal.
    Hey schatties ik had ff getracht te bellen over de I pod, weet je al wat want willemijn wil geloof ik toch wel dat je hem meeneemt, de oude is nl al verkocht. laat nog ff weten wat ie kost, als het 250 dollar is meenemen dan is helemaal ok. ik hoor het wel. Komenede week hier ook lekker, dus dan zal ik de planten buiten weer doen, afgelopen week niet nodig. nou dikke zoen en tot snel.

• 13 Juli 2008 - 19:17

Hans, Joke En Xandra:

Lieve allemaal,

Ik zou SFO ook graag een keer willen zien. Misschien moeten we onze volgende reis maar naar Uncle Sam plannen. Het lijkt me dat jullie een heerlijke relaxte vakantie hebben en zo hoort het ook. Eenmaal terug op het eigen honk "moet" er weer van alles. Geniet nog maar even!

Wij zijn druk bezig om onze spullen te pakken. Dinsdagochtend vertrekken we naar Duitsland (Leipzig, Dresden, Weimar, etc.) en daarna zoeken we ergens de zon op. Totaal 4 weken. Ca. 10 augustus zijn we weer terug.

Veel plezier nog in SFO en goede terugreis gewenst. Sterkte als jullie weer thuis zijn.

Liefs en een dikke kus voor de meisjes!

Opa, Joke en Xandra

• 14 Juli 2008 - 11:13

Ome Hans Van Loenen:

Heb Marlot opgepikt om 1.45 uur, duurde daarna een uur!! voordat de bagage er was, hoefde slechts 6 euro af te tikken voor het parkeren, scheelde weer een beetje,gisteren gevaren op een 18 meter lang zeil/race jacht op het ijsselmeer met wind 4/5 prachtig. Ben benieuwd naar het boek, bij voorbaat dank.
    veel plezier nog en see you, liefs aan de stoere meiden en uw man.

• 14 Juli 2008 - 13:16

Janke:

Lieverds, jullie zijn alllemaal stoer!!!!!!
    Het weer is vandaag mooi, het waait een beetje, maar alles sprankelt. Zal blij zijn om jullie weer te zien. Liefs, Mam