Santa Cruz - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Santa Cruz - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Santa Cruz

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

07 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Hello everybody,

Na twee dagen op het strand met parasol anders verbrand je echt gierend, zijn we vandaag naar Santa Cruz gereden, langs highway 1. Het blijft een prachtige route langs de kust en na ongeveer een dik uurtje waren we in Santa Cruz. Santa Cruz is een echte party town, met een prachtige boulevard waaraan een soort pretpark ligt. Gewapend met 60 bonnetjes zijn we in een aantal attracties geweest. Pip en Em in de rollercoaster voor kids en Paps en Mams in de rollercoaster voor grown ups. Verder Pip en Em in nog een aantal andere attracties en we sloten het festijn af met een kabelbaantje over het strand. De meisjes vonden het erg leuk. Verder nog uitgebreid geluncht en een beetje door het dorp gelopen. Heel vervelend allemaal. Morgen gaan we nog een dagje naar het strand en dan even naar het noorden want we kunnen toch niet in SFO zijn en niet over de Golden Gate bridge rijden, moeten natuurlijk even een nieuwe foto maken.

Verder alles goed, liefs van ons.

  • 08 Juli 2008 - 06:33

    Karen:

    100 graden F is 37.7 Celsius... dus maak je borst maar nat! Hebben weekend hagenezen overleefd maar ben nu toe aan vakantie. Nog 2,5 week en dan mogen wij van de warmte genieten want hier is het voorlopig fris en heel nat. Geniet maar lekker en xjullie soon. Kus

  • 08 Juli 2008 - 15:35

    Ome Hans Van Loenen:

    oke ik klim even in de computer,het belangrijkste als eerste, beide katten leven nog en ik vertroetel ze. Had gisteren een interessant gesprek voor de derde keer bij een club in Amsterdam, ben er echter nog niet, want als het postitief is volgen er nog twee gesprekken. heb gisteren na vier dagen logeren Willemijn opgehaald bij onze broer en ja, karen is na de hagenezen toe aan enige zon en rust. na mijn korte bezoekje van vier uur begrijp ik dat ook.
    Jo werkt deze hele week ivm vacantie van collegas.
    Marlot had ik gisteren om 0.30 uur aan de lijn, was vergeten dat het op crancanaria toch echt een andere tijd is en heeft een (gelukkig mannelijke ) cubaans/roemeense variatie aan de haak geslagen (roemenie hier komt de schoonvader aan!!, landje scoren!!)
    Moet marlot morgennacht om 2.30 uur ophalen op schiphol, althans als zij geen vertraging heeft! Kan ik gratis parkeren??
    Moet drie meiden ophalen en thuis brengen en ga dan waarschijnlijk direct door naar Hans Vermeij met een fles champagne en een paar broodjes,; die is dan namenlijk 50 jaar geworden. Jessica Stout is die dag ook jarig en een vismaatje zijnde Gerard Peterse ook!. Ga daarne twee dagen in mijn bed liggen.

    fijn om te horen dat het daar in the you naait me states allemaal naar wens gaat en verwacht toch wel een klein boekje over the sea fishes van la of sf
    jullie hoeven het nu niet mee te sjouwen, alleen te kopen en in je koffer te doen en ik betaal gewoon.
    post ligt ongeopend op de tafel onder twee centimer stof, dus bereid je voor op een schoonmaak marathon als je thuiskomt,liefs je andere broer en uiteraard ook mede namens Jo/wilemijn en nu nog feestende Marlot

  • 08 Juli 2008 - 17:19

    Jo:

    nou me man heeft alles al gezegd, dan vraag ik heb je al geshopt pour moi of komt dat nog.
    Het is hier kl%#te weer, wish i was there, maar dat had ik al geschreven, doe maar lekker rustig. zoen

  • 09 Juli 2008 - 15:12

    Mariek:

    oh wat een rotleven. 37,7 graden is best warm, ben benieuwd of je het dan nog redt met je parasolletje... Hier alles nog steeds oke, leven gaat gewoon door, net als de regen. Nog steeds aan het aftellen. Kusjes voor jullie allemaal en tot later. M

  • 10 Juli 2008 - 18:50

    Vitamin:

    lieverds, ben blij dat jullie zo genieten! ben positief jaloers! zelf net begonnen aan herstel fase (nl net ,weer helemaal alleen, ik weet dat jou dat blij stemt Drs2)ben niet zo leuk als mn engelse concurrente ....
    hoop jullie heel snel weer te mogen zien!! XXX

  • 11 Juli 2008 - 12:08

    Janke:

    Bij jullie een beetje aan de warme kant, en hier een beetje erg aan de natte kant, maar ik vermaak me wel. Heb vanmorgen een behoorlijke fietstraining gehad bij OCA en ga zo dadelijk naar de markt fietsen om de knieen een beetje soepel te houden. Morgen met Esther naar Joop en Ellen en zondag krantjes lezen. Ik wens jullie met z'n allen dezelfde tevredenheid die ik voel. Liefs, Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 78714

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: