4th of july - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu 4th of july - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

4th of july

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

03 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Shop till you drop is inderdaad tamelijk snel vergeten, want er moet flink eten en drinken ingeslagen worden voor the fourth of july, morgen. Dus met John naar Costco een soort macro waar alles groter dan groot is. Niet 10 hamburgers in een zakje maar 50, niet een klein zakje chipjes maar meteen 500 gram, niet een zakje met nootjes maar meteen anderhalve kilo. Je wordt echt gek afgezien dat overal stalletjes staan waar je van alles kan proeven. Als je daar om een uur of half zeven naar toe gaat hoef je niet meer te eten. je kan beginnen met een soepje, dan stukjes steak met aardappelsalade en een ijsje toe, niets meer aan doen. Anyway morgen dus een bbq party, met 15 man dus dan heb je wel wat nodig. Zaterdag gaan we dan nog een beetje op stap met uncle jackie want die gaat zondag naar Houston en volgende week vrijdag naar London, om de dag voordat wij naar huis gaan 17 juli weer terug te komen.

Anyway we hebben het heerlijk de jetleg is nagenoeg voorbij en het weer is echt fantastisch dus helemaal niets te klagen.

Karen de summer breeze kost iets van 48 dollar, is dat goed?

dag a

• 04 Juli 2008 - 12:19

Janke:

Ik kom net van de markt en daar heb ik verse capucijners gekocht. Heerlijk, met een preitje en wat spek, daar kan geen bbq tegenop. Ben blij dat jullie het nog steeds naar het zin hebben en ik kan jullie mededelen dat we hier ook prachtig weer hebben. Mis jullie. Mam

• 05 Juli 2008 - 09:55

Karen:

Summer breeze is prima... kost hier rond de 50 euro! Misschien hebben ze nog een leuke geschenkverpakking met een bodylotion o.i.d. erbij? Hier in Heeg is het weer eens feest. Opening van aquaducten en rondweg. Annebrit heeft de 1e prijs gewonnen met bordjes schilderen en is ontvangen door de comm. vd koningin op het statenjacht..ha, ha, ha. Krant en t.v. erbij, net echt. Wij hebben tevens ons jaarlijkse haagse feestje en bbq-en en slapen hier met z'n 24-en!! Weer is prachtig, eten en drinken volop...so let's party!! Xjullie nog wel even voordat wij afreizen, de 25e juli. Kus

• 06 Juli 2008 - 09:21

Marieke:

dag lieverds, de 4th is inmiddels achter de rug, ben benieuwd hoe het was. wij gaan zo naar Evita, ben ik ook benieuwd naar. Verder geen bijzonders behalve dat we de dagen aftellen tot onze vakantie. Dikke zoenen