half moon bay - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu half moon bay - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

half moon bay

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve Schatten,

Eerst maar even de post behandelen. Janke, wij hebben niet de remote control meegenomen, helaas spoken dus.
Karen, ik zal even kijken voor de white linen breeze zal vast veel schelen vooral ook door de dollarcourse.
Hans, ik ga nooit meer shoppen na the shop till you dropped dag van gisteren dus dat boek kan je op je buik schrijven afgezien van het feit dat ik drie maanden ongeveer vijf kilo aan extra bagage aan visboeken door midden amerika heb gezeuld.....nee hoor we kijken wel even.

Gisteren shop till we dropped gedaan wil nooit meer naar een winkel zeker ook niet omdat de meisjes er gauw schoon genoeg van hadden niet heel verwonderlijk natuurlijk en bij de zoveelste banana republic, gap, j crew er echt wel klaar mee waren.
Maar het goede nieuws is dat we echt heel goed geslaagd zijn, misschien zelfs een beetje te goed. Maar... het is allemaal zo goedkoop dat we zoveel geld bespaard hebben, zo kan je het ook bekijken, toch?

Vandaag maar een relax dagje ingelast na lekker te hebben uitgeslapen tot kwart voor zeven is veel beter dan de kwart voor vijf van de afgelopen dagen. Om half tien vertrokken we naar half moon bay waar een prachtig strand is. Maar San Francisco zou san francisco niet zijn vanwege zijn zeemist....Aan deze kant van de heuvel was het prachtig mooi weer maar aan de andere kant van de heuvel erg mistig. Desalniettemin zijn we stoicijns op het strand gaan zitten en hebben net gedaan of het heerlijk warm was. Niets was echter minder waar dus na een uurtje of wat zijn we toch maar weer lekker in de back yard gaan zitten bij uncle jackie waar het aanmerkelijk lekkerder toeven was.

Hier verder alles goed, dikke kus van ons allemaal!

• 03 Juli 2008 - 07:22

Karen:

hoorde ik laatste van een vriendin toen haar man vroeg wat ze nu allemaal weer had gekocht... 'maar schat, ik heb vééééél laten hangen...!!'Houden we erin toch? En...bespaar je shopgedrag maar tot volgend jaar want dan kunnen we los...toch? Kijk maar wat je met white linen breeze kunt. Zou lekker zijn (gelukkig weegt het niet zoveel als een visboek). V.w.b. de fietsen...in Frankrijk zijn fietsen ook een stuk goedkoper. Hebben net voor 150 euri's p.stuk 2 prachtige fietsen voor de meiden gekocht (met versnelling en reuze stoer...). Vlak over de grens een Decathlon en scoren maar. Scheelt misschien in vervoerskosten vanuit de USA? Spreek je weer en wanneer zijn jullie eigenlijk terug? Kus Karen

• 03 Juli 2008 - 08:32

Jos, As En Meiden:

Meiiiiid, Is ze alweer aan het globetrotten! Ik heb je nog gebeld vanwege jullie trouwdag (12 jaar alweer toch?) en toen kreeg ik volgens mij de dochter van Miranda aan de lijn? Enfin, wat heerlijk weer op reis te zijn!Lekker genieten en tot snel spreeks!

P.S. we zijn inmiddels verhuisd dus nu ben ik een echte Alhaurina campesina ha ha ha!

dikke kus voor allemaal!

• 03 Juli 2008 - 11:45

Paul:

Leuk weer wat te lezen, deze keer geen Keek dus een kort berichtje. Hier is alles prima, weer is goed en iedereen is aan vakantie toe, dus jullie berichtjes brengen me in ieder geval in de goede stemming.

groeten,

• 03 Juli 2008 - 12:05

Eef:

Hallo POP, zo te lezen hebben jullie het weer prima naar je zin in de US of A! SFO is nogal ´in´; Amanda gaat er over n paar weken naar toe en momenteel is er ook een collega aldaar (Duitser genaamd Franz, bijnaam Schatzi haha, zelfs de Engelsen noemen hem zo..)Zelf net terug van heerlijke vakantie op Ibiza! Echt de huizen die we gehuurd hadden waren FABULOUS! n aanrader! Dagje Formentera gedaan; lijkt alsof je in de Caribean zit. Nu weer even back to reality tot de 14e, dan even Holland bezoek voor de boda van m´n nicht! Gisteren naar Cirque du Soleil geweest, ook fantastisch! Nou pop, geniet nog heerlijk van je vakantie, groetjes aan de fam!! Besos

• 03 Juli 2008 - 13:54

Janke:

Het spook had het in een ander laatje gelegd. R.c. is dus nu weer zichtbaar. Ben blij dat jullie genieten. Doe ik ook! Ik Heb genoten van mijn hard hat tour in het Rijksmuseum. Heel interessant. En ik heb vanmorgen een nieuwe (halve) badkamer besteld. Big spender!!!!!! Liefs, Mam

• 03 Juli 2008 - 14:30

De Bakkertjes:

Dat doet maar! Net alle verhalen gelezen, wist niet dat julie naar Frisco gingen. Lekker man, genieten joh!
    Niet té bruin worden hoor..... en kan die bagage straks wel allemaal in het vliegtuig terug :) :)
    Geniet ze en dikke knufs en groetjes van ons allemaal.

• 03 Juli 2008 - 14:31

De Bakkertjes:

p.s. hier alles o.k.!!!

• 03 Juli 2008 - 15:02

Hans, Joke En Xandra:

Hallo allemaal,
    Nooit meer "shop till you drop" is morgen weer vergeten met deze lage dollarkoers. Ik ben benieuwd hoeveel koffers jullie extra mee terugnemen. Ik ben stikjaloers!!!! Veel plezier met geld uitgeven!

Liefs,

Joke

• 04 Juli 2008 - 16:15

Jo:

nee, dat willemijn die as. aan de telefoon had, slaapdronken en wel. Die sliep daar weer een nachtje. Nu kan het niet meer vanwege de zooi:)
    Ben je ook nog geslaagd in shop session voor de overkant???????? I wish I was also there. Geef John een zoen en zeg dat we volgend jaar komen.
    Nou schatten enjoy. Jo