zeker geen 20 kilo afvallen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu zeker geen 20 kilo afvallen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

zeker geen 20 kilo afvallen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

01 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Dat is buitengewoon moeilijk hier met alle familie verpakkingen. Mijn god wat eten die mensen hier veel. En terwijl het eten relatief duur is in verhouding met de kleding die hier in de winkels hangt. Gisteren een onwijs vet coole bermuda gekocht voor 5,99 dollar. Dat is goedkoper dan een anderhalve liter ijs, die kost hier namelijk 6,49 dollar. Maar ze hebben ook de soort bonus aanbiedingen twee voor de prijs van een, dan valt het wel weer mee.

Vandaag gaan we naar de outlet mall en dan zijn we wel weer even klaar met shoppen. Wel gaan we nog op zoek naar beachcruiser fietsen voor de meisjes we hebben er al een paar leuke gezien voor 89 dollar, dat blijft vast goedkoper met opsturen dan de beachcruiser in nederland. Anyway we hebben het heerlijk, het weer werkt mee, gisteren we lekker in de tuin gezeten met een diet dr pepper en een heerlijk zonnetje.

Dikke zoen and we keep in touch. Blijft een leuk cadeautje de berichtjes op waarbenjij.nu

Liefs van ons

  • 01 Juli 2008 - 17:41

    Pa, Joke En Xandra:

    Hallo allemaal,
    Wat is een beachcruiser fiets???
    Ik kan mij van jaren geleden nog een giga pizza herinneren waar Hans en ik 2 dagen mee gedaan hebben. Pas dus op voor jullie mooie figuur! Aan de andere kant, het is vakantie, dus geniet er ook maar van!

    Hier is het bijna 30 graden en ik moet werken! Gelukkig nog maar 1,5 week en dan is het weer gebeurd in Amsterdam. Xandra is over naar de volgende klas op school en daar zijn we allemaal onwijs blij mee. Nu komt de tijd van puberen en vervelen aan. Vandaag 3x gebeld op kantoor of ze voor 3 gezinnen met vriendinnen een bbq mocht organiseren, of ze met vriendinnen in mijn schone keuken cake mocht bakken (voor het eerst in haar leven!), enz. enz. Het wordt dus tijd om met vakantie te gaan.

    Liefs en geniet van jullie vrije tijd!


  • 01 Juli 2008 - 20:37

    Karen:

    Ha die Annie, net terug van een avondje op het water. Temp. hier is 30 graden, dus lekker gepicknicked en gezwommen... hoef je niet voor naar de states hoor. Heb 'n vraagje: zou je voor mij een Estee Lauder White Linen Breeze kunnen kopen? heb er niet over nagedacht anders had ik je wel geld meegegeven. Ik weet niet wat het in de States kost maar zal absoluut goedkoper zijn dan hier... Kijk maar even of je tijd en/of zin hebt. Ik vind het zo'n lekker zomerluchtje. Nou wijffie, jullie verbouwing is trouwens prachtig! Wat een ruimte...geweldig. Spreek je. Kus

  • 02 Juli 2008 - 09:30

    Janke:

    Blij dat alles goed gaat. Reactie wat laat, want de comp had weer de hik. Met mij gaat het goed. Rich, heb ik jou de remote cont van mijn tv eens meegegeven? Kan hem niet vinden en heb hem nodig voor de aansluiting met ziggo, en dan haal ik in mijn hoofd dat ik hem aan jou heb uitgeleend. Spoken? Genieten jullie maar fijn. Liefs, Mam

  • 02 Juli 2008 - 15:56

    Ome Hans Van Loenen:

    heb net geantwoord op een bericht van gisteren.
    ik als nerd, begrijp het allemaal nog niet helemaal, ging over sea fishes of the pacicic,

    amuseer je

  • 03 Juli 2008 - 18:29

    Peter V L:

    hallo fam kok/van loenen.
    ten eerste ben ik blij dat jullie hier al zijn geweest,ten tweede stop toch eens met al dat gereis. en als jullie dan gaan,ga dan naar een nieuw land. of telt het dan toch als je er 2 of 3 keer bent geweest. een erg mooi huis wordt het. ik had met hans er over dat we ongeveer alle deuren er al 2/3 keer uit hebben gehad. wel geniet er van en kom heel thuis. liefs je broertje. dikke kus aan de kids en een kleintje voor richard.
    ps. ik heb me gisteren geschoren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2008

Naar huis

13 Juli 2008

Down town SFO

07 Juli 2008

Santa Cruz

06 Juli 2008

no more shopping no more party

03 Juli 2008

4th of july
Annette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 78694

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 04 Mei 2017

Down the Silk Road - Iran

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Georgië & Armenië

06 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Indonesië

07 Augustus 2012 - 02 September 2012

Let's go east - Berlijn & the Baltic

11 Augustus 2011 - 03 September 2011

Canyoning

29 Oktober 2010 - 06 November 2010

Out of africa

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Vietnam e.o.

01 Oktober 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: