jetleg - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu jetleg - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

jetleg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

29 Juni 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve skatties,

Keurig om half negen werden de koffers bezorgd. De bezorgmeneer vroeg are these the right ones? Zou toch wat zijn als je na een nacht zonder spullen ook nog eens de verkeerde koffers thuis bezorgd krijgt. Gelukkig waren het onze koffers en kon Uncle Jackie daarna zijn hollandse goodies uitpakken, tjap tjoy mix, stroopwafels, dropjes en een vette cd van Anouk. Na een lekker ontbijt, met bagels en creamcheese en een bowl met raisin bran en melk zijn we even richting oakland gereden, toch maar even langs de outlet mall. Zo vervelend allemaal, meteen een paar leuke dingetjes gescoord bij the Gap the Gap, altijd leuk. Rond een uur of half drie waren we weer thuis, het was heerlijk weer dus we hebben in de tuin een boekje gelezen op nieuwe lounge stoelen en de meisjes hebben ballet gedaan en waren aan het voetballen. Nu liggen ze in bed in de hoop dat het spul vannacht doorslaapt. We zijn wel een beetje brak, negen uur tijdverschil hakt er toch wel aardig in. Verpicht opblijven nu tot half 10 en dan met een slaappilletje naar bed, zijn we morgen weer boven Jan.

Liefs van ons

• 30 Juni 2008 - 09:52

Marieke:

Wat leuk om een berichtje te krijgen. Ik vroeg me al af hoe alles is verlopen. Zelfs met een jetlag ben je primi in staat om te shoppen, chapeau! We hebben vrijdag alles uit de kast moeten trekken om Thijmen en Aniek rustig te krijgen. Gelukkig willen ze nu eindelijk ook met ons mee op vakantie. Iedere keer als Aniek wakker werd vroeg ze of jullie al terug waren en of ze mee mocht.
    Het zou dus kunnen zijn dat als jullie terug komen dat Thijmen en Aniek met hun koffertje op je stoep staan....
    Dikke zoen van ons

• 30 Juni 2008 - 09:56

Hans, Joke En Xandra:

Hallo allemaal,

Het was mij even ontgaan dat jullie al weg waren. Zaten we gisteren bij Wim op zijn verjaardag te wachten op jullie, maar dat was natuurlijk tevergeefs. Wat vliegt de tijd! Ik heb het gevoel dat jullie net pas terug zijn.

Gelukkig zijn de koffers er weer. Waardeloos zo'n vlucht!
    Heel veel plezier daar aan de overkant van de plas.

P.S. wij gaan ca. 15 juli weg.

Liefs van

Pa, Joke en Xandra

• 01 Juli 2008 - 14:56

Jullie Liefste Nicht:

Hello,

nou wat heerlijk dat de koffers er nu zijn! En wat heerlijk dat jullie je gewoon helemaal kunnen uitleven in de winkels van Amerika, ik wou dat ik erbij was!
    hier is het ook lekker weer, en met de poesjes gaat het (gelukkig) nog prima, geen enge ziektes of whatever! Jullie huis ziet er alleen wel vreselijk verschrikkelijk uit, maar goed :D

nog heel erg veel plezier en tot snel!

dikke kus,
    Willemijn

• 01 Juli 2008 - 15:03

Ome Hans Van Loenen:

hallo daar, het blijft een leuk medium en je praat meer met elkaar op deze manier dan dat je doet terwijl je tegenover elkaar wonend doet! Gaan jullie nu weer 20 kg afvallen??

• 02 Juli 2008 - 15:51

Ome Hans Van Loenen:

boekje sea fishes of the pacific?? net zo iets als dat leuke boekje uit ecuador!! groet van mij jo en de kids, willemijn zit in Heeg, marlot feest op GranCanaria en ik heb gisteren heerlijk met jo gevaren op de Loosdrechtse plassen, 30 graden,hier in Nederland is het dus soms ook goed toeven
    De ballen, je broeder,
    hvl