Laatste bericht uit Holland - Reisverslag uit Lima, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Holland - Reisverslag uit Lima, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Holland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

29 September 2007 | Peru, Lima

Lieve Allemaal,

De spanning begint te stijgen, het is nu echt nog maar twee nachtjes slapen en dan begint ons grote avontuur. Het huis is op een haar na schoon, zodat Marlot lekker kan gaan feesten met haar vriendinnen. De rugzakken worden nog een laatste maal herpakt met de weegschaal er naast en er draait nog een wasje met de laatste spullen.

Iedereen heel veel liefs en bedankt voor alle lieve last minute goede wensen, cadeaus, knuffels en kussen. Wij zullen jullie allemaal missen. Denk aan ons, wij denken aan jullie.

Liefs Rich, Annette, Pip en Em

• 29 September 2007 - 09:50

Astrid:

Wij wensen jullie heel veel succes met de laatste voorbereidingen en een onvergetelijke reis!!!! Dat alles goed moge gaan, kindjes (en jullie natuurlijk) gezond en wel blijven en dat jullie ten top zullen genieten!

Dikke kus van ons allemaal!

José, Astrid, Victoria en Ana.

• 29 September 2007 - 14:57

Mimi Gerretzen:

Bon voyage pour toi, ton mari Richard et tes files Emma et Pippa, c 'est magnifique !!!!!!
    Vincent et Mimi Gerretzen

• 29 September 2007 - 18:20

Peter Hutjens:

Hallo Annette,

Ik wens jullie een geweldige reis toe en enorm veel plezier en avontuur! Geniet ervan! Ik zal af en toe op jullie blog kijken hoe het jullie vergaat. Schrijf af en toe ook over alles wat jullie te eten krijgen en hoe dat bevalt ;-).
    Kom gezond en veilig weer thuis.
    groet en hug,
    Peter

• 30 September 2007 - 16:57

Eddy:

Beste familie,
    Veel plezier op jullie avontuurlijke reis!
    Groetjes,
    Eddy
    (collega van Richard bij het COA)

• 30 September 2007 - 17:04

Rob:

vreemd maar ook heerlijk die lange reis, ga vooral veel genieten en spaans spreken uiteraard.... hoop dat jullie snel foto's plaatsten zodat we allemaal mee kunnen genieten.

succes en tot mails

• 30 September 2007 - 18:19

Frautje B:

Lieverds, volgens mij zijn jullie er helemaal klaar voor! Ballerina's gepakt, huis opgeruimd en nog even snel een nieuwe baan geregeld. Heel veel plezier, vlieg voorzichtig en let goed op elkaar! Dikke, dikke kus van de 5 uit ABC city! (ps vergeet je zonnebril niet Pip!)

• 30 September 2007 - 18:45

De Bakkertjes:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    onwijs dikke knuffels
    en goede reis en veel plezier
    liefs
    van ons
    Lennart, Karin, Marielle, Karianne, Alexander en Leonieke

• 01 Oktober 2007 - 06:37

Eva Jolliffe:

Lieve Annette en familie,
    Ik wens jullie heel veel plezier, een goede reis en geniet er lekker van!

• 01 Oktober 2007 - 08:04

Janine:

Dag lieverdjes, niet nog een keer goede reis gewenst voor vertrek, dus nu bij aankomst: goede reis gehad? Eindelijk begonnen aan jullie geweldige avontuur.
    Rust lekker uit, zo de eerste dagen, geniet van elkaar en tot gauw in het volgende bericht.
    Dikke knuf van ons allemaal, Nine

• 01 Oktober 2007 - 10:01

Mariek:

Hallo lieverds, goeie reis gehad? Beseffen jullie het al een beetje? Ik vind het echt onwijs stoer dat jullie dit doen en we zijn benieuwd naar de verslagen.
    Dikke zoenen Paul, Mariek, Thijmen en Aniek

• 01 Oktober 2007 - 15:36

Hans@loenetik.nl:

hallo daar, nu even tot rust komen en dan gaan genieten, viel mij mee dat er vanochtend geen tranen vloeide, zal te maken hebben gehad met het onchristelijke tijkstip, liefs
    je broer hans

• 01 Oktober 2007 - 16:08

Jolanda:

Ze kwam uit school (marlot) en was 5 minuten later ingetrokken, haar grote avontuur begint nu ook. Jongens, enjoy en take care. dikke zoen de schone zuster.

• 02 Oktober 2007 - 13:02

Gerda Hogeboom:

Lieve Annette en familie,

Ja en dan is het eindelijk zo ver. De reis is begonnen en als het goed is zijn jullie inmiddels op de 1e plaats van bestemming gearriveerd. Terwijl jullie het grote avontuur tegemoet gaan, draait bij ons de wereld gewoon door. Zojuist MC gehad. En wat hoor ik daar? Ons moppie
    Annette zal na haar SL als Operationeel Manager Parkeren aan de slag gaan. Ik ben blij en verdrietig tegelijk. Blij omdat ik het Annette van harte gun. Annette, uiteraard mijn giga felicitaties met deze benoeming. Verdrietig omdat ik dan een heeeeele fijne HR-collega moet gaan missen.

Geniet nu in ieder geval maar van al het moois dat jullie gaan ontdekken.

Knuffel,
    Gerda