Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Lima, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Lima, Peru van Annette Loenen - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annette

07 Augustus 2007 | Peru, Lima

Beste allemaal,

Het aftellen is begonnen. Nog precies 8 weken. En dan is het zover. Op maandag 1 oktober vertrekken wij met Iberia via Madrid naar Lima. Nu nog de laatste zaken regelen, notaris, inentingen, zak voor om de rugzak en nog een aantal van dat soort zaken. Inmiddels heb ik ook een hotel geboekt voor de eerste drie nachten in Lima, Casa Ana. De eigenaar is een Nederlander dus de communicatie verloopt soepel. We worden ook van het vliegveld gehaald dus dat is een goed vooruitzicht na de lange reis.

Wordt vervolgd!

• 07 Augustus 2007 - 08:07

Hans Van Loenen:

Wij willen ze graag nog even zien als ze volledig bepakt en bezakt zijn.
    leuk zo via dat waarbenjij nu
    liefs jullie broer, oom en zwager
    hans

• 07 Augustus 2007 - 14:15

Patricia Geiger:

Erg spannend allemaal!Ik zal jullie site regelmatig bezoeken en uitzien naar jullie foto's. Geniet van jullie vrije tijd en vergeet het leven hier.
    Toi toi, succes met dragen.

liefs, Patricia

• 09 Augustus 2007 - 19:59

Maria En Edwin:

Megastoer dat jullie dit echt gaan doen. Het klinkt allemaal super! Ik hoop dat jullie er echt van gaan genieten! Helaas kent het leven ook z'n moeilijke tijden dus in tijden dat het allemaal lekker gaat kun je het er maar beter echt van nemen en inderdaad met volle teugen van genieten. Het kan natuurlijk niet anders of die twee schatjes van jullie worden zeer avontuurlijke wereldreizigers, als je al zo jong mee mag op wereldreis.... Dat is toch beslist niet saai allemaal.
    Heel erg leuk dat we jullie kunnen volgen wij genieten dan met jullie mee!!!!!!

Liefs, Edwin, Maria, Nick en Demi